AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 Fikk en mail om match på Tinder, men når jeg ser på Tinder har jeg ingen match. Hva skjer? Anonymkode: 66313...edc
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #2 Skrevet 16. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk en mail om match på Tinder, men når jeg ser på Tinder har jeg ingen match. Hva skjer? Anonymkode: 66313...edc Da har sikkert vedkommende som matchet med deg slettet matchen. Anonymkode: 97f66...59a 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #3 Skrevet 16. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har sikkert vedkommende som matchet med deg slettet matchen. Anonymkode: 97f66...59a Såpass ja. Opprette i dag. Så vi matchet når han evt trykket liker og så slettet han? Merkelig. Anonymkode: 66313...edc
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #4 Skrevet 16. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såpass ja. Opprette i dag. Så vi matchet når han evt trykket liker og så slettet han? Merkelig. Anonymkode: 66313...edc Mannfolk sveiper alt til høyre, så en match betyr ingenting... så plukker de den peneste dama fra match-bunken. Dersom du får en match og de tar kontakt etter et par uker, betyr det at du ikke var førstevalget... Anonymkode: 92efd...81b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #5 Skrevet 16. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såpass ja. Opprette i dag. Så vi matchet når han evt trykket liker og så slettet han? Merkelig. Anonymkode: 66313...edc Det er ikke merkelig men helt vanlig på Tinder. Det har hent at jeg har sveipet feil og fått match med en fyr jeg ikke mente å sveipe på. Noen menn sveiper på nesten alt på Tinder utifra første bilde og etterpå sjekker de resten av bildene. Anonymkode: 97f66...59a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #6 Skrevet 16. februar 2020 Hvis jeg ser noen jeg kjenner på Tinder, så hender det jeg sveiper høyre bare fordi jeg er nysgjerrig på om vedkommende har sveipet meg til høyre. Hvis det da blir match, så sletter jeg den gjerne så fort som mulig, før h*n ser det! Anonymkode: 2296e...689
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #7 Skrevet 16. februar 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Mannfolk sveiper alt til høyre, så en match betyr ingenting... så plukker de den peneste dama fra match-bunken. Dersom du får en match og de tar kontakt etter et par uker, betyr det at du ikke var førstevalget... Anonymkode: 92efd...81b Dette trenger jo ikke å være sant. Jeg bruker tinder som tidsfordriv selv når jeg allerede dater andre. Stopper så klart om det blir seriøst med daten. Det betyr at jeg kan fint matche med ei jente jeg synes er kjempepen/attraktiv, men ikke velge å ta kontakt siden jeg allerede dater en. Om jeg da tar kontakt 1 mnd senere så betyr ikke det at du ikke var førstevalget, men heller at jeg var opptatt da vi matchet. Anonymkode: cb333...dfe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå