Gå til innhold

Navnet Reodor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om navnet Reodor på et barn? Noen bekjente av meg har fått en sønn som de har kalt Reodor, og jeg fikk hakeslepp når jeg hørte det fordi jeg trodde de tullet. Jeg har bare hørt om Reodor Felgen i Flåklypa... ☺️

Anonymkode: 28671...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er 18 stk som heter Reodor i Norge, så det er vel ikke så veldig rart at du ikke kjenner disse.

Anonymkode: e383b...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vært verre. Synes det er søtt og blir  nysgjerrig på bakgrunnen for navnevalget. Et bra navn som klinger pent 😊

Anonymkode: b5d1f...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult, det har jeg aldri kommet på men det var jo litt stilig.

Anonymkode: 3e21d...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spådommer:
1. Personen kommer til å gå gjennom absolutt hele livet med å høre "Felgen" etter navnet sitt jevnlig.
2. Personen kommer til å måtte korrigere andre både titt og ofte: "Nei, jeg heter ikke Teodor, jeg heter Reodor. Ja, med R, ja."  

Jeg ville også trodd at de tullet. Ikke fordi jeg ikke liker navnet, men fordi det er så sjeldent at det utelukkende forbindes med Flåklypa, og den referansen er til gjengjeld ekstremt godt kjent. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en skolegutt som heter Reodor. Fint navn og kjekk gutt.

Anonymkode: f1422...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ullvott skrev:

Spådommer:
1. Personen kommer til å gå gjennom absolutt hele livet med å høre "Felgen" etter navnet sitt jevnlig.
2. Personen kommer til å måtte korrigere andre både titt og ofte: "Nei, jeg heter ikke Teodor, jeg heter Reodor. Ja, med R, ja."  

Jeg ville også trodd at de tullet. Ikke fordi jeg ikke liker navnet, men fordi det er så sjeldent at det utelukkende forbindes med Flåklypa, og den referansen er til gjengjeld ekstremt godt kjent. 

Finnes både Solan, Ludvig og Reodor IRL 😉

Anonymkode: f1422...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at det gikk an å hete det faktisk 🤣 Går det an å hete Solan også? 

Anonymkode: 13b0e...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Finnes både Solan, Ludvig og Reodor IRL 😉

Anonymkode: f1422...fd5

Ja, men det er likefullt ekstremt sjeldent å hete Reodor, samtidig som "alle" over 5 år har Flåklypareferanser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2020 den 21.25, Ullvott skrev:

Ja, men det er likefullt ekstremt sjeldent å hete Reodor, samtidig som "alle" over 5 år har Flåklypareferanser. 

Venter bare på at et lyst hode finner på å kalle barna sine for Gaus, Roms og Brumund (Dal).

Anonymkode: cf9a4...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...