Gå til innhold

Sukker og blokkering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg opplever at enkelte menn fra tid til annen fortsetter å skrive «hei» flere ganger etter at jeg har sendt et høflig avslag. Først svarer jeg ikke, men når de fortsetter å skrive «hei» annenhver uke/ hver mnd, så får jeg lyst å blokkere. Men hvordan funker dette? Hvis jeg blokkerer en person, ser de likevel profilbildet mitt? Og om de trykker på profilen min, så får de beskjed om at de er blokkert? Syns sånt er ekkelt hvis vedkommende kanskje vet hvem jeg er. Det beste hadde vært om det ser ut som jeg forsvinner helt fra sukker. Noen som vet hvordan dette funker?

Anonymkode: dd038...808

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv blitt blokkert av en jeg tydeligvis ikke svarte fort nok. Mener at man får beskjed eller i hvert fall sånn at man skjønner at man er blitt blokkert. Husker ikke helt nøyaktig, men tror at jeg ikke kunne se profilen i listen lenger. Meldingen kunne jeg se så derfor skjønte jeg det.

Ikke noe tap sånn sett for min del, for slikt må man nesten bare regne med og når folk fortsetter å mase etter å ha fått avslag så synes ikke jeg det er noe du skal bry deg om.

Jeg blokkerer selv i slike tilfeller. Når de bare fortsetter å mase så orker ikke jeg mer.

Anonymkode: 8b673...378

Skrevet

Det er som du sier. I chatten, når du trykker på navnet, kommer det opp at du er blokkert av denne personen. Spiller vel ingen rolle det? 

Jeg tror at de mennene som skriver hei hele tiden håper at du svarer på en av henvendelsene. De vet, som alle andre, at de fleste har kontakt med flere samtidig og antagelig møter flere samtidig. Og da håper de vel at du plutselig er ledig? Og så lenge du ikke har blokkert, har du latt muligheten stå der...

Anonymkode: 38ded...353

Skrevet

Opplevde dette noen ganger da jeg var på sukker. Tragisk at de ikke kan ta en avvisning for en avvisning. Er man ikke intr, så er man ikke intr senere tid heller.

Anonymkode: 6173c...3a3

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde dette noen ganger da jeg var på sukker. Tragisk at de ikke kan ta en avvisning for en avvisning. Er man ikke intr, så er man ikke intr senere tid heller.

Anonymkode: 6173c...3a3

Enig, ganske frustrerende egentlig. Jeg syns det er guffent å blokkere, er det «rette» type mann, så kan en blokkering få vedkommende til å klikke. Jeg pleier å svare høflig på meldinger, jeg sender høflige avslag dersom jeg ikke er interessert, men det er nesten så jeg tenker det hadde vært bedre å ikke svare i det hele tatt.

Anonymkode: dd038...808

Skrevet

Har du en samtale så kommer det opp at "personen har valgt å ikke ville bli kontaktet" eller noe sånt, og ellers så forsvinner profilen din for vedkommende, dvs at han kan ikke finne deg ved søk o.l. Jeg har blokkert flere jeg. Og har opplevd å bli blokkert selv etter å ha gitt et pent avslag. Om de ikke takler et høflig avslag og skjønner at de da må gå videre så får det bli sånn. Jeg tenker at det er til læring for dem også, at å fortsette å mase ikke fører fram.

Anonymkode: 15404...42d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...