Gå til innhold

Fotfetisj - hva liker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt sammen med en mann som viser seg å ha en greie for føtter! Visstnok nakne føtter, uten neglelakk... Han liker også andre områder jeg aldri har tenkt på før, som nakken.....hofter......knær....... men aller mest føtter. 

Jeg syns dette er kjempekult! Jeg bruker mye tid på å ta vare på føttene mine, så dette er jo en match made in heaven. Men, jeg har ingen erfaringer med dette... Jeg kan selvfølgelig spørre han, men jeg vil så gjerne overraske litt. Hva kan jeg gjøre med føttene for å pirre han enda mer?

Noen tips, triks, ønskedrømmer?

Anonymkode: d4485...c9c

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Du runker ham selvsagt med føttene?

Skrevet

Fordelen med å treffe en med fotfetisj på nett for min del er.... det er såååå digg med en mann som er mer interessert i å få tilsendt bilde av føttene mine enn noe annet. Noe så fantastisk enkelt for meg. Bilde av føttene mine kan han gjerne få i alle vinkler fra meg 😂😂😂. Andre nudes sendes ikke.

Anonymkode: 4691a...62b

• 2 uker senere...
Skrevet

Finn ut om han liker noen typer sko, sokker, strømper etc. Noen liker joggesko, noen liker høyhelte, noen liker boots, noen slagstøvler, noen vil ikke ha sko. Noen liker nettingstrømper, noen strømpebukser, noen nylonstrømper, noen vil ikke ha strømper. Noen vil ha ankelsokker, fotballstrømper, tubesokker, hvite sportssokker, andre vil ikke ha sokker. Noen liker kiling, slikking, suging av tær, massasje etc, andre ikke. Masse varianter. 

Anonymkode: 98c6a...437

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...