Gå til innhold

SåHvordan var din V day?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt alene for meg

Anonymkode: 59299...a9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Runket til Dolly Parton

Anonymkode: f95d8...c1c

• Liker 4
Skrevet

Typen var syk så vi spiste taco, så nytt på nytt, spilte litt tv spill hver for oss og la oss sammen for å sove. Helt normal fredagskveld og helt perfekt (minus at vi ikke hadde sex selvsagt, men det var jo fordi han var pjusk) ❤️ 

Jeg fikk roser da, etter 10 år sammen er dette 2. gang, så det var kos :) 

Anonymkode: d4d8b...ee8

Skrevet

Øh, brukte mesteparten av kvelden på å demontere et gammelt sovjetisk kameraobjektiv, for å rense det for støv og skitt, og så en liten evighet på å skru det sammen igjen. :P Tenker jeg kan kompensere ved å ta et bilde av en blomst eller noe da.

Skrevet

Drakk meg full og spilte Sims. 

• Liker 4
Skrevet

Lagde vafler og så på skrekkfilm 

Anonymkode: 1fd70...e1a

Skrevet

Tok meg en tur til byen etter jobb for å kjøpe fersk skrei. Var en kjekk mann i fiskedisken som jeg hilste på. Dro hjem og kokte torsken og spiste alene til Lindmo, drakk en øl og gikk til sengs . Koselig.

Anonymkode: 80794...2c5

• Liker 1
Skrevet

Som en helt ordinær fredag. Er ingen valentines kandidat i sikte heller 

Anonymkode: c1082...736

Skrevet

Kjøpte meg en Valentines-bukett bare for moro skyld, spiste snop og broderte et aggressivt korsstingsbroderi mens jeg så på House. Sammen med kattene. Deretter ble jeg så trøtt, at jeg gikk og la meg sammen med mannen.

• Liker 3
Gjest AnonymVestlending
Skrevet

Ble gaming over nett med de andre single vennene mine. Gamentines? Gamertines? Noe slikt. Noen andre venninner skulle ha Galentines, så da må vi gutta ha noe også

Skrevet

Tvang han til å ta filipinsk mat med hjem. Kyssa litt. La oss tidlig. I dag var mye bedre, han vekka meg med kosing og boner, jeg spratt i dusjen og han kom etter, så hadde vi deilig sex under rennende vann🙂

Anonymkode: 997b9...7f5

Skrevet

Sovnet i hver vår ende av sofaen, med en pakke ostepop i midten. En helt vanlig fredag. Ingen av oss tenkte på at det var valentinsdagen i år heller. 

Anonymkode: 539d7...27d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sovnet i hver vår ende av sofaen, med en pakke ostepop i midten. En helt vanlig fredag. Ingen av oss tenkte på at det var valentinsdagen i år heller. 

Anonymkode: 539d7...27d

:hjerte:

Anonymkode: ef3d7...0ac

• Liker 1
Skrevet

Skjer med alle parene i tråden? Er ikke dette singelforumet? :P

Anonymkode: 85a4e...29a

• Liker 1
Skrevet

Var en veldig hyggelig kveld og natt.🙂

Anonymkode: fcbef...f4f

Skrevet

Tok en kjapp runk før jeg sovnet alene. 

Anonymkode: 68af5...bcd

Skrevet

Var på første date. Litt usikker på om jeg vil se han igjen, for han sa at antrekket mitt var dristig/vågalt (mørkerosa jumpsuit), noe han nevnte to ganger. Og spurte om jeg hadde på gummistøvler (det var vinterstøvler) mens han lo. Greit nok at han ikke likte det, men jeg hadde pyntet meg, og da er det ikke så koselig å få sånne kommentarer. Dessuten virket han irritert på en eks for å ha sagt at håret hans var "kommunegrått" (det er brunt) og det motsatte av kjærlighet er ikke hat/irritasjon, men likegyldighet. Så virker ikke som han er helt over eksen. Jeg har egentlig svaret allerede, men man vil jo så gjerne møte "den rette". Spesielt siden jeg var tiltrukket av han, og kyssene var lidenskapelige. Ville bare dele litt røde flagg antar jeg. 

Anonymkode: 20ec1...853

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte meg nye briller, gikk på kafé med foreldrene mine, drakk litt vin og så på serier resten av kvelden.

Koselig det, men har aldri feiret valentinsdagen uansett.

Anonymkode: f9cad...316

Skrevet

Fikk roser av eksen som det ble slutt med for snart 2 år siden. Med kort med kliss og gamle minner.
2 år der jeg har forsøkt å få han til å innse at det aldri blir oss to igjen, der han skifter mellom å skjelle meg ut og være sur på meg eller forsøker å være buddy buddy eller flørte med meg.
Vi har barn sammen så jeg kan ikke la være å ha kontakt med han heller.
Prøver å minimere det til å kun svare når han skriver om barna, men han sender mye random drit til meg stadig vekk.

Så i år var første gang jeg virkelig virkelig håpet på å ikke få noe som helst til Valentines, og jeg ble skuffet...

Anonymkode: 01331...b05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...