Gå til innhold

FWB/booty call

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en fyr av og til, det kan gå et par måneder imellom, når jeg har vært på byen. Jeg er ikke vant med slikt opplegg fra før, så vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg nå. For sist vi traff hverandre var det jeg som tok kontakt. Er et par måneder siden. Så jeg har vel egentlig følt at jeg vil han skal ta kontakt hvis vi skal treffes på nytt, fordi jeg vil føle at jeg er "ønsket". Så jeg lar det bare ligge så lenge han ikke tar kontakt. Riktig beslutning? 

Anonymkode: 7eb26...53c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerdrøm
Skrevet (endret)

.

Endret av Sommerdrøm
Feilskrevet
Skrevet

Altså, det er kun snakk om å møtes for sex. Det er ganske stor aldersforskjell, så ingen er ute etter noe forhold med den andre.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Altså, det er kun snakk om å møtes for sex. Det er ganske stor aldersforskjell, så ingen er ute etter noe forhold med den andre.

Jeg tenker når det er kun det dere er ute etter og du ikke møter noen motstand og du synes han er med så synes jeg du bare skal ta og ikke forvente. Vær litt kynisk. Tenk på deg selv. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg tenker når det er kun det dere er ute etter og du ikke møter noen motstand og du synes han er med så synes jeg du bare skal ta og ikke forvente. Vær litt kynisk. Tenk på deg selv. 

OK. Men hvis det går tre eller fire måneder før jeg tar kontakt, er det greit, eller blir det rart? Vi har jo ikke noe fast opplegg. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK. Men hvis det går tre eller fire måneder før jeg tar kontakt, er det greit, eller blir det rart? Vi har jo ikke noe fast opplegg. 

Spørs jo på livssituasjonen hans, men jeg hadde satt pris på at du hadde tatt kontakt. Nå er jo jeg singel så det har jo uansett ikke vært noen strassfaktor. Slik tenker jeg. 

Skrevet
2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Spørs jo på livssituasjonen hans, men jeg hadde satt pris på at du hadde tatt kontakt. Nå er jo jeg singel så det har jo uansett ikke vært noen strassfaktor. Slik tenker jeg. 

Han var jo singel sist jeg traff han. Men jeg har ikke noen kontakt med han utenom, har ikke felles omgangskrets, så jeg ville ikke ha oppdaget det om han fikk seg dame. (Vi er ikke fb-venner.)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han var jo singel sist jeg traff han. Men jeg har ikke noen kontakt med han utenom, har ikke felles omgangskrets, så jeg ville ikke ha oppdaget det om han fikk seg dame. (Vi er ikke fb-venner.)

Hva taper du på å prøve? Får du et nei så vet du jo at du kan slette ham. Får du et ja blir det orgasme på deg. 

Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Hva taper du på å prøve? Får du et nei så vet du jo at du kan slette ham. Får du et ja blir det orgasme på deg. 

Ok, skal prøve neste gang jeg har drukket litt og føler for å ta kontakt. ;) 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, skal prøve neste gang jeg har drukket litt og føler for å ta kontakt. ;) 

Drukket?

Sex er best edru. Ikke noe å skjemmes over. Ihvertfall ikke som dame. 

• Liker 2
Skrevet

Har du lyst har du lov!😉

Og for sånne Fwb-forhold så er det andre «regler» enn ved dating og initiativ. 
Jeg har en fyr som tar kontakt når han får lyst og mulighet og jeg gjør det samme. Ingen holder tellling på hvem som gjorde hva sist, og det kan fort gå noen måneder mellom hver gang. Null stress - så lenge man er tydelig på at man ikke har noen forventninger om noe mer👌🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...