AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Skrevet 15. februar 2020 Hei dere! Mann 27 her som trenger noen tips:) Jeg har møtt og datet en dame i noen måneder. Vi er kjærester per definisjon og ting er stort sett veldig bra! Men hun ønsker seg «mer» uten at jeg helt skjønner/skjønte hva hun ville frem til, så tror jeg nå det dreier seg om de små, søte tingene man kan gjøre i hverdagen for å vise at man virkelig bryr seg om personen. Et eksempel er roser, men det trenger heller ikke være noe man kjøper, men for eksempel at man lager frokost på sengen at man overrasker med å hente på jobb og har tatt med mat eller at man drar på en liten roadtrip osv. Greia er at jeg gjerne skulle hatt tips til flere slike søte ting dere setter pris på? Vi bor ikke sammen så oppvask etc faller litt utenfor. Jeg vet også at dette er veldig individuelt men tips er jo alltid fint - jeg vil bare at hun skal føle seg spesiell..:) Anonymkode: 4fc62...213
Sparkling_Pink Skrevet 15. februar 2020 #2 Skrevet 15. februar 2020 (endret) Du bør finne ut av hva det egentlig er hun mener. Jeg liker steiner og rækved fra fjæra, vind rundt nesa og varm te. Jeg synes det er supersøtt når han gjør som jeg ber om og danser med meg. Jeg liker mannfolk som er ordentlig påklett ute og gjerne i kjeledress. Dette er trolig nokså absurde ting for andre, og jeg vet ikke om jeg kan anbefale å teste deg fram med alt mulig rart for å avlese reaksjonene hennes. Om du derimot ser at det er noe som skaper det lykkelige smilet hos henne, så er du på rett vei. Endret 15. februar 2020 av Sparkling_Pink skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #3 Skrevet 16. februar 2020 Dans spontant med henne på stuegulvet når det kommer en fin sang på radioen. Jeg er ikke veldig romantisk anlagt av meg, så jeg blir fex veldig glad hvis han kjøper spylevæske til bilen min fordi han har sett at jeg har gått tom 🤪 Jeg er litt frossenpinn, og selv om han ikke er det kan han fyre opp i ovnen uten at jeg ber ham om det. Det setter jeg pris på. Anonymkode: 7ecd7...c02
visp Skrevet 16. februar 2020 #4 Skrevet 16. februar 2020 Jeg syns det høres irriterende ut å si at man trenger mer etter to mnd med dating. Ikke bli tøffelen hennes, men finn ut hva eksakt hun mener. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå