AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Skrevet 15. februar 2020 Kort fortalt, har vært med en en god stund og han sier han liker meg godt. Likevel har han aldri tid til meg, svarer med flere timers mellomrom og de gangene han skriver er det seksuelt relatert. Om jeg eksmepel spør «hva gjør du på» svarer han ikke på dette men stiller meg ett spørsmål. Han svarer bare på det han vil. Når jeg drikker får jeg lange meldinger om at jeg ikke må være med andre i anklagende tone. Dette er eneste gangene han viser interesse. Har tatt opp med han flere ganger at jeg trenger mer tid med han og at vi snakker mer sammen men det blir ikke bedre. Nå lovet han meg at vi skulle være sammen på mandag, da det er en måned siden sist vi var sammen grunnet han alltid er opptatt. Mandag utsatte han til onsdag, og på onsdag kom han med unskyldning på at han hadde vondt i hodet og måtte se. Når jeg spurte han om han var bedre og vi skulle være sammen gadd han ikke svare men spør bare hva jeg gjør på. Kjente bare at jeg ble så lei at jeg slettet han etter dette. Er det teit av meg? Har som sagt tatt det opp flere ganger men virker som han tror jeg har 10 i IQ og at han lyver om å føle noe for meg. Har ikke hørt noe fra han siden da Anonymkode: d8108...e73
Hactar Skrevet 15. februar 2020 #2 Skrevet 15. februar 2020 Høres ikke ut som han prioriterer deg i det hele tatt, så nei, det er ikke teit av deg å slutte kaste bort tid på ham. 13
Ava+, Skrevet 15. februar 2020 #3 Skrevet 15. februar 2020 (endret) Han er ikke interessert i annet enn sex med deg. Sånn. Det er fasiten. Move on hvis du er interessert i mer enn bare et seksuelt forhold. Og nei, du er ikke teit fordi du slettet han. Endret 15. februar 2020 av Ava+, 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #4 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, Hactar skrev: Høres ikke ut som han prioriterer deg i det hele tatt, så nei, det er ikke teit av deg å slutte kaste bort tid på ham. Nei han gjør ikke det. Men føler meg jo barnslig som sletter han men hadde jeg ikke gjort det hadde han bare fortsatt med random meldinger i ny og ne. Kunne jo ignorert disse men det er like barnslig. I tillegg føler jeg at jeg viser at jeg ikke finner meg i hvordan han er ved å slette han. Anonymkode: d8108...e73
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. februar 2020 #5 Skrevet 15. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det teit av meg? Hadde gjort det samme som deg, lenge før du gjorde det. Gå videre. Muligens kommer han krypende om litt når han har tatt seg noen øl eller blir kåt.
Alex_rude Skrevet 15. februar 2020 #6 Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, Ava+, skrev: Han er ikke interessert i annet enn sex med deg. Sånn. Det er fasiten. Move on hvis du er interessert i mer enn bare et seksuelt forhold. Ikke så veldig interessert i sex med henne heller når han ikke ser henne på en Hel måned🙄 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #7 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, Alex_rude skrev: Ikke så veldig interessert i sex med henne heller når han ikke ser henne på en Hel måned🙄 Nei jeg kunne fint bare hatt sex med han egentlig men når han aldri gidder møtes orker jeg ikke gi det noe energi. Føler jeg har vært i sølibat i 3 måneder for han klikker om jeg er med andre uten å gidde å være med meg selv Anonymkode: d8108...e73
Ava+, Skrevet 15. februar 2020 #8 Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, Alex_rude skrev: Ikke så veldig interessert i sex med henne heller når han ikke ser henne på en Hel måned🙄 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg kunne fint bare hatt sex med han egentlig men når han aldri gidder møtes orker jeg ikke gi det noe energi. Føler jeg har vært i sølibat i 3 måneder for han klikker om jeg er med andre uten å gidde å være med meg selv Anonymkode: d8108...e73 Jeg hadde ignorert meldinger fra han og gått ut i verden og tatt for meg det jeg ville ha! 👌👌 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #9 Skrevet 15. februar 2020 Hvis det er en måned siden dere har sett hverandre, er dere ikke sammen, med mindre dere bor mange timers kjøretur fra hverandre. Ikke hør på det han sier, se på det han gjør. Han viser deg gjennom sine handlinger at han ikke prioriterer deg og ikke er glad i deg. Dessverre. I tillegg er han så frekk at han skal bestemme at du ikke skal ligge med andre. Han vil holde deg på gress! Makan. Ikke bind deg emosjonelt til en sånn dust. Du fortjener en som er glad i deg. Anonymkode: c851c...814 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #10 Skrevet 15. februar 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er en måned siden dere har sett hverandre, er dere ikke sammen, med mindre dere bor mange timers kjøretur fra hverandre. Ikke hør på det han sier, se på det han gjør. Han viser deg gjennom sine handlinger at han ikke prioriterer deg og ikke er glad i deg. Dessverre. I tillegg er han så frekk at han skal bestemme at du ikke skal ligge med andre. Han vil holde deg på gress! Makan. Ikke bind deg emosjonelt til en sånn dust. Du fortjener en som er glad i deg. Anonymkode: c851c...814 Nei vi er ikke sammen men han har sagt flere ganger at vi kommer til å bli det og lignende. Jeg har heldigvis ikke bindt meg noe emosjonelt da dette er umulig for meg med så lite kontakt og møter. Vi kunne gå 1 uke uten å snakke, og jeg trodde vi var ferdig. Plutselig ramler det inn en melding. Helt latterlig Anonymkode: d8108...e73
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #11 Skrevet 15. februar 2020 Si meg... Er du sikker på at han ikke har familie? Anonymkode: c3b29...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #12 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Si meg... Er du sikker på at han ikke har familie? Anonymkode: c3b29...8b6 Hva mener du? Jeg er helt sikker på at han er singel uten barn eller kone Anonymkode: d8108...e73 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #13 Skrevet 15. februar 2020 Huff trenger ikke slette heller bare gjør det samme som han. Svar sjelden på meldinger. Svar kort slik han gjør. Og hvis en vil være litt ekstra jævlig så kan du jo øse ut sexuelle ting. Fsntasier etc og men ikke ha tid til å møtes😂 Anonymkode: e8fcf...95a
trinvill Skrevet 16. februar 2020 #14 Skrevet 16. februar 2020 På 15.2.2020 den 20.52, AnonymBruker skrev: Huff trenger ikke slette heller bare gjør det samme som han. Svar sjelden på meldinger. Svar kort slik han gjør. Og hvis en vil være litt ekstra jævlig så kan du jo øse ut sexuelle ting. Fsntasier etc og men ikke ha tid til å møtes😂 Anonymkode: e8fcf...95a Altså, jeg stemmer for dette! Hvis du skal skrive eller svare noe som helst til denne fyren, så gå for dette 😎👍🏻 Dette er helt klart en fyr som kun holder deg på gress og nyter bekreftelsen - og kun det.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #15 Skrevet 16. februar 2020 Siden du vil ha svar, så sier jeg ja. Dette er både teit for deg og ham. Han vil bare ha sex med deg samtidig som han ikke vil ha deg med andre mannfolk "fordi du er hans for øyeblikket". Anonymkode: 103b1...9f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå