Gå til innhold

"Lyset har sluknet i dine øyne"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TRaff igjen en gammel barndomsvenninne i går. Vi hadde ikke sett hverandre på 5-6 år nå. Siden sist har jeg gått gjennom et samlivsbrudd og hatt det veldig vanskelig.

Da hun traff meg, så hun lenge på meg og la hodet på skakke og sa "jeg må bare si det....men ...det er som om lyset har sluknet i øynene dine". Jeg visste virkelig ikke hvordan jeg skulle ta det. Ja jeg er trist, ja jeg har det vanskelig. Men .....var det frekt? var det ment som omsorg?

Jeg klarte bare si...at jeg har det vanskelig og at jeg måtte gå. Hun ga meg en klem. 

Det var det. Hvordan ville du tatt et slkt utsagt?

Anonymkode: ae34c...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er frekt, det var et stikk forkledt som "omsorg". Hvilket forhold hadde du til denne venninnen før?

Anonymkode: 065fd...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg tatt som et tegn på at nå er det på tide å komme seg på hesten igjen. 
 

Anonymkode: a2e0c...f41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok aldri sagt noe sånt til ei venninne, særlig ikke ei jeg ikke hadde sett på mange år. Synes nok hun gikk over streken, det er ikke alt man behøver å si om man tenker det. Hadde holdt om hun spurte hvordan du hadde det, så hadde det vært opp til deg om du ville svare. 

Anonymkode: de1c0...d24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TRaff igjen en gammel barndomsvenninne i går. Vi hadde ikke sett hverandre på 5-6 år nå. Siden sist har jeg gått gjennom et samlivsbrudd og hatt det veldig vanskelig.

Da hun traff meg, så hun lenge på meg og la hodet på skakke og sa "jeg må bare si det....men ...det er som om lyset har sluknet i øynene dine". Jeg visste virkelig ikke hvordan jeg skulle ta det. Ja jeg er trist, ja jeg har det vanskelig. Men .....var det frekt? var det ment som omsorg?

Jeg klarte bare si...at jeg har det vanskelig og at jeg måtte gå. Hun ga meg en klem. 

Det var det. Hvordan ville du tatt et slkt utsagt?

Anonymkode: ae34c...b01

Ikke forlat Gud. Det var Gud som fikk henne til å si det. Både Gud og venninnen din elsker deg.

Anonymkode: 2c312...74e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avhengig av forholdet du hadde til denne venninnen før, men om det var ei god venninne, så ville jeg tenkt at hun så at du sleit, og at det er hennes måte å uttrykke støtte og bekymring på.

Er det ei venninne som generelt er spydig, og at det er grunnen til at dere ikke har noe særlig kontakt så ville jeg nok tenkt mer i de baner at hun slang ett stikk under beltestedet. 

Anonymkode: 2b279...08e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om noen hadde sagt det til meg, og jeg hadde det vanskelig, så ville nok tårene ha presset på. Hun sa noe som en som hadde vært deg nærmere heller kunne sagt. Skjønner at det ble for privat for deg av en du ikke lenger kjente så godt. 

Anonymkode: 1853b...166

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så jo at du hadde det vondt. noen ganger trenger vi at noen ser det og gjør det klart. kansje er hun av den direkte typen. jeg tenker at du får prøve å tenne lyset igjen da, TS!

Anonymkode: 429a1...81e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...