Gå til innhold

Har omtrent ingen familie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har alltid hatt liten familie. Flyttet til en annen by. Det er dårlige forhold blant de gjenlevende i familien. Har liten slekt og, og de har vi aldri hatt særlig kontakt med, de bor andre steder i landet. Har et barn fra et tidligere forhold, men har nå vært singel i flere år. Er så flaut når det bl.a på jobb snakkes om familie. Jeg har jo omtrent ingen. Det snakkes om foreldre, søsken, besteforeldre, tanter, fettere osv. Føler meg veldig utenfor, og det er rett og slett flaut.. Andre som har det sånn? 

Anonymkode: de8b0...c19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor flaut? Det er jo ikke noe du kan for. 
vi har familie, men bare halve er funksjonabel. Min familie er dysfunksjonell og har mer eller mindre blitt meldt ut, mens mannens familie er veldig på, men bor 2t unna. Vi har liten omgangskrets der vi bor, men forsøker å gjøre det beste ut av det. Noen ganger synes jeg det er veldig trist at vi ikke bor nærmere slekt, men slik ting er nå får vi ikke gjort noe med det. Flaut synes jeg ikke det er, heller dumt.

Anonymkode: c1ffc...877

• Liker 2
Skrevet

Jeg har omtrent ikke familie ( og slekt har jeg absolutt null kontakt med , og har aldri hatt kontakt) og synes ikke det er flaut. Hvis folk på jobben spør meg om det så svarer jeg som det er " Jeg har nesten ikke familie ". Hvorfor skulle det være flaut?

Anonymkode: 95824...6ce

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bare 1 bror. Han er gift og har barn, men er veldig annerledes enn meg.  Resten av familien har enten dødd tidlig eller vi har brutt kontakt pga psykisk sykdom/uenighet om oppvekst. Det er kjempetrist ved div avslutninger i bhg og skole. Ellers null problem.

Anonymkode: 9916a...ba8

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare 1 bror. Han er gift og har barn, men er veldig annerledes enn meg.  Resten av familien har enten dødd tidlig eller vi har brutt kontakt pga psykisk sykdom/uenighet om oppvekst. Det er kjempetrist ved div avslutninger i bhg og skole. Ellers null problem.

Anonymkode: 9916a...ba8

Syns det er med hvor stor slekt jeg har jeg da. 

Anonymkode: 9f7a2...8a2

Skrevet

Sikkert flaut fordi bl.a på jobb snakkes det mye om familie, og mange har mye familie rundt seg. Jeg har ikke klart å skaffe meg kjæreste en gang. Flaut fordi jeg har mislyktes.

• Liker 1
  • 3 år senere...
Skrevet

Det var jeg som startet denne tråden for snart 4 år siden! Og etter tre forhold som gikk i vasken har jeg hverken mer familie eller flere venner. Og jeg har virkelig prøvd. At det virkelig går ann at livet ikke kan forandre seg noe uansett hva man gjør. 😥

• Hjerte 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...