Gå til innhold

Jeg begynner å bli feit. Hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli feit og klarer ikke stoppe å gå opp i vekt. Hva kan være galt? Jeg spiser nesten bare sunt med mye grønnsaker, og avogtil til sjokolade. Men det må jo være lov uten å bli så feit av det? Veier 98kg nå og har gått opp 40kg på bare to måneder. Hjelp!

Anonymkode: 4dd62...715

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40 kilo på to mnd høres veldig utrolig ut. Hvis ikke du spiser junk kontinuerlig i liggende tilstand, med intravenøse
kaloribombeposer tilkoblet når du sover, så er jeg ikke helt sikker på om jeg tror deg. Er det slik uansett, så er det
et medisinsk problem som har oppstått. Søk legekonsultasjon. 

• Liker 10
Gjest Dævendøtte
Skrevet
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

40 kilo på to mnd høres veldig utrolig ut. Hvis ikke du spiser junk kontinuerlig i liggende tilstand, med intravenøse
kaloribombeposer tilkoblet når du sover, så er jeg ikke helt sikker på om jeg tror deg. Er det slik uansett, så er det
et medisinsk problem som har oppstått. Søk legekonsultasjon. 

Enig, ingen går opp 40 kg på to måneder, ikke engang mannen min har klart det på en måneds ferie ;) 

Skrevet

Har du begynt på nye medisiner?

Skrevet

40kg på to måneder? Og du spiser bare sundt og litt sjokolade? Jeg er enig med forrige bruker at her bør du oppsøke lege. Dette er en for ekstrem vektoppgang.

Anonymkode: 7701b...52a

Skrevet

Jeg spise kanskje litt mye sjokolade da... men spiser jo grønnsaker også!!

Skrevet

Er det galt om du blir feit da? Er ikke det den nye idealkroppen? Samfunnet nærmest motiverer til å bli feite synes jeg. Ihvertfall hvis du ser på undertøysbutikker sine Instagram. Bilde av tynn modell: «hun er undervektig!» «hun er anorektisk» 

Bilde av feit modell «endelig min kroppstype!» «endelig en vanlig kvinne» 

Anonymkode: 122db...9d5

• Liker 2
Skrevet

Du må logge alt du spiser også må du komme deg til legen. Noe er ikke slik det skal være om dette er sant. 

Anonymkode: 56321...7c7

• Liker 2
Skrevet

Du må komme deg til lege, man går ikke opp 40 kg på 2 mnd, med mindre det er noe galt.

Anonymkode: 15612...d36

• Liker 2
Skrevet

Det var en voldsom vektoppgang. Gå til legen å sjekk stoffskiftet ditt. Ved for lavt stoffskifte kan en se ekstrem vektoppgang. 

Skrevet

Kom deg til lege. Jeg hadde en bekjent som opplevde det samme, og han hadde nyresvikt. Overvekten var væske og ikke fett. En så stor vektoppgang tilsynelatende uten grunn er bekymringsfullt.

Anonymkode: 2364f...a6f

• Liker 3
Skrevet
På 15.2.2020 den 10.14, AnonymBruker skrev:

Jeg spise kanskje litt mye sjokolade da... men spiser jo grønnsaker også!!

Er dette et forsøk på å trolle og være "morsom"? Ingen går opp 20 kilo i måneden. 

Anonymkode: e0466...197

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette et forsøk på å trolle og være "morsom"? Ingen går opp 20 kilo i måneden. 

Anonymkode: e0466...197

Tipper ikke spesielt morsomt troll

Anonymkode: 1d3d8...c63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...