AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 Jeg har nettop blitt kjent med en fyr som bare er tvers igjennom snill og i sprudlende humør hele tiden. Greia er at han har en sterk grad av AHDH som gjør han ekstremt hyperaktiv selv på medisiner, tar han ikke medisinene så blir han som et barn full av sukker, holder ikke kjeft og kan finne på å brått bare klatre i et tre og ristet av energi, fullstendig apekatt. Selv på medisiner så har han en del av det. Kan nesten se ut som at han har tics noen ganger fordi han får sånne små rykninger i hodet når han er veldig gira. Han har utdannelse, jobb, bil, lappen, alt sånt i boks. Aldri drevet med rus eller prøvd det og han trener og holder seg i form, veldig glad i naturen og har hundrevis av fornuftige fine hobbyer. Han sier at han slet mye med sinne som barn, men han har vokst av seg denne delen da han ikke har følt noe spesielt sinne siden tenårene. Han et nå 30. Jeg har bare møtt på drittsekker av noen menn, han her er langt ifra noen drittsekk, men så har han jo dette da.... er det mulig å leve med det?? Virker jo veldig slitsomt å være med. Går jo faen ikke an å finne en mann som både er bra og uten noen diagnoser av noe slag.... Noen som er sammen med en av samme sort? Som er mildt sagt JÆVLIG hyperaktiv? Anonymkode: 05597...b86
GrønnNellik68 Skrevet 15. februar 2020 #2 Skrevet 15. februar 2020 Det kommer helt an på hva du kan akseptere og tåle og like. Det sikkert veldig vanskelig for noen med diagnoser å finne seg noen så de blir vel flinkere til å ta vare på sjansene de får. Hvis han er grei på medisiner så må der være første bud å ta medisinen. Fordeler med de med adhd ... tviler på d blir kjedelig. De er som regel impulsive og finner på mye moro og. Fins jo mange uten adhd som og blir sinte. Men de er kanskje mer bevisste på at de kan bli sinte. Bryr du deg om han så bli kjent å se hvordan det går. Lykke til❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #3 Skrevet 15. februar 2020 Han tror jeg blir en bra far. Han kan være ute og leke med barna hele dagen. Anonymkode: b05e9...363 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #4 Skrevet 15. februar 2020 ADHD er vel arvelig? Ønsker du deg barn? Anonymkode: 90dfd...d9f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #5 Skrevet 15. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: ADHD er vel arvelig? Ønsker du deg barn? Anonymkode: 90dfd...d9f Ja men jeg har det muliggens selv, skal utredes snart. Men ikke i nærheten av den graden der, går mer på det jeg føler og ikke uttad på meg. Så om det er arvelig så får de det vel av mg uansett om jeg har det. Anonymkode: 05597...b86
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #6 Skrevet 15. februar 2020 Jeg hadde ikke orket. Anonymkode: f1ce6...91d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #7 Skrevet 15. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han tror jeg blir en bra far. Han kan være ute og leke med barna hele dagen. Anonymkode: b05e9...363 Ja, han gjør jo det med barna til vennene sine. Elsker å leke med barn for da kan han ha en unnskyldning til å oppføre seg sånn på en måte. Anonymkode: 05597...b86
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #8 Skrevet 15. februar 2020 11 timer siden, Bente1234 skrev: Det kommer helt an på hva du kan akseptere og tåle og like. Det sikkert veldig vanskelig for noen med diagnoser å finne seg noen så de blir vel flinkere til å ta vare på sjansene de får. Hvis han er grei på medisiner så må der være første bud å ta medisinen. Fordeler med de med adhd ... tviler på d blir kjedelig. De er som regel impulsive og finner på mye moro og. Fins jo mange uten adhd som og blir sinte. Men de er kanskje mer bevisste på at de kan bli sinte. Bryr du deg om han så bli kjent å se hvordan det går. Lykke til❤️ Jeg kunne ikke vært sammen med en lat kjedlig fyr, jeg er veldig spontan av meg selv og hater å kjede meg. Så sånn sett er det bra, men skulle gjerne hatt en mllomting 😆😅 Anonymkode: 05597...b86
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #9 Skrevet 15. februar 2020 Jeg jobber sammen med en sånn. Det er så slitsomt at jeg finner ikke ord. Han er en medvirkende årsak til at jeg blir asosial etter jobb, fordi jeg ikke orker lyd, snakk eller andre mennesker etter en dag med han. Jeg hadde aldri i livet kunne vært i et forhold med en som han Anonymkode: 5d6e8...08e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #10 Skrevet 15. februar 2020 Jeg har ADD (ADHD uten H-en i bunn og grunn), og vi som har disse diagnosene kan være veldig fine kjærester, vi har sterkere rettferdighetssans og lojalitet enn "normale" folk. Og vi elsker stort og lenge, og finner glede i de små tingene, rett og slett fordi hjernedysfunksjonen gjør at vi legger merke til fuglen som flyr forbi, det rare mennesket som gikk forbi, etc, og vi hjelper "normale" til å se disse tingene også istedet for bare ansvar og mobil. At ikke alle kan tåle å ha kjæresteforhold med slike personer er helt legitimt, alle skal ikke passe med alle, da hadde kjærlighet vært kjedelig og monotont. Vi passer med de som bare ser det som positivt, det vi har litt ekstra eller litt mindre av. Min ADD gjør meg tilbaketrukken, jeg orker ikke heftig aktivitet, og klarer ikke flere lyder på en gang. Dette passer min kkæreste ypperlig, da han først var redd jeg skulle være enda en treningsgal, adrenalinsøkende jente som tusen andre på markedet var. Anonymkode: 6e0f4...ddb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå