Gjest brud i sommer Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 Lurer på hva jeg bør tjene: - jobber som koordinator/prosjektleder (mindre prosjekt) og har ansvar for å nå mål med kvalitet.. - Jobber i perioder veldig mye overtid (eks. på tre vanlige arbeidsuker - hadde jeg timer tilsvarende fem vanlige uker: altså over 70 overtidstimer på 3 uker..) - jober i IT-bedrift Jeg er 30 år, har 4 års høyere utdannelse og 6 års ansienitet i bedriften. Hva tror du jeg tjener / hva bør jeg tjene?
vilde Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Siden du har 6 års ansienitet og du jobber i IT bransjen,så tipper jeg du tjener bra! Men siden du spør her,blir jeg litt usikker.. Jeg vil tro normal lønn for en slik stilling vil være rundt 410-430' i grunnlønn? Snittet i Tekna for de med eksamensår 1999 som har 5 års utdanning er 426'.
Gjest IT-duden Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Hvorfor skal hun tjene bra fordi hun jobber i IT-bransjen? Lønnen i IT-bransjen har jevnet seg veldig ut de siste årene og er ikke lenger det de var...
Arkana Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 Hvorfor skal hun tjene bra fordi hun jobber i IT-bransjen? Lønnen i IT-bransjen har jevnet seg veldig ut de siste årene og er ikke lenger det de var... Tja, alle jeg kjenner som jobber innen IT (inkludert min samboer) tjener bra. Det kommer nok an på utdannelse, erfaring, hva man jobber med og hvor.
Gjest IT-duden Skrevet 9. juni 2005 #6 Skrevet 9. juni 2005 Ja man KAN tjene bra, men det er ikke noe spesielt for IT - bransjen...(i forhold til andre yrker), hverken med master eller bachelor... Så da har du nok en omgangskrets som har vært heldige
vilde Skrevet 9. juni 2005 #7 Skrevet 9. juni 2005 Ja man KAN tjene bra, men det er ikke noe spesielt for IT - bransjen...(i forhold til andre yrker), hverken med master eller bachelor... Så da har du nok en omgangskrets som har vært heldige Hva mener IT duden er gjennomsnittetlig lønn etter 6 års i IT bransjen da? Bare nyskjerrig jeg, har selv 2 års erfaring og master og tjener mindre enn en nyutdannet lærer, så jeg vet at ALLE ikke tjener bra i it bransjen, men de som kom inn før boomen tjener som regel over 400 hvis de jobber i Oslo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå