AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #21 Skrevet 15. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Utro menn gir flere komplimenter og får meg til å føle meg dritdigg. Når de ikke får noe hjemme, eller det bare er mas og sur stemning, så er de alltid så takknemlige og glade og gavmilde mot meg. Anonymkode: 607cb...8d5 Egentlig får de sex hjemme og kona er helt ok. Men elskerinner vil lures. Anonymkode: 7c536...107 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #22 Skrevet 15. februar 2020 Ja mange lurer elskerinnen. Men elskerinnen har ingenting å tape. Så til slutt lurer den gifte mannen seg selv. Håper de utroe mennene blir oppdaget, og de blir kastet på hue og ræva ut. Anonymkode: c118b...497 4
Duftavsommerregn Skrevet 15. februar 2020 #23 Skrevet 15. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: oda, her er det elskerinnens ansvar for at de gifte mennene ikke skal være utro mot konene sine😂 Dette handler om moral og etikk. Norge har en 1000 årig kristen moralverdi dypt ned i sitt samfunn og kultur. Driter i ditt totalt forkrøplede moralske kompass. Forholder meg til den kristne moralske etikken på dette. Der er mann og kvinne totalt likestilt angående slike ekteskapsbrudd. Når du ligger med en gift mann som singel selv er det å drive hor fra begge sider. Det vil koste begge dyrt en dag, bare vent å se. Det å påføre andre mennesker den lidelse som utroskap er? Det er noe dypt foraktelig over det. 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #24 Skrevet 15. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Usj, håper dere som er utro får karmaen deres når dere er på deres mest lykkelige med en mann og tror at tilliten er der, men han er utro mot dere igjen 🙂 Anonymkode: b0f07...d37 Bryr meg null niks om dama sier ja eller nei. At han er tilbøyelig til utroskap er dump-grunn stor nok. Jeg stoler på mannen. Ikke på at andre kvinner holder seg unna, så de må gjerne kaste seg nakne etter han. Anonymkode: c594b...f90 3
Gjest Alterego666 Skrevet 15. februar 2020 #25 Skrevet 15. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Sliter du med forståelsen? Det er begge sitt ansvar. BEGGE. Anonymkode: c81ce...3c3 Det er den som er utro som er ansvarlig for utroskapen. Dette er grunnleggende logikk. Jeg har vært utro selv, og jar selvsagt tatt det hele ansvaret for det. Hverken elskerinne eller partner hjemme har hatt det ansvaret, det har ene og alene vært mitt. Mitt valg, mitt ansvar.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #26 Skrevet 15. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lest litt her inne og sett flere tråder om gifte menn som er utro.. men en ting jeg lurer på, hva får deg som kvinne til å ligge med en mann som har dame? Selv om du veit at han er gift eller har kjæreste? Anonymkode: 5925f...002 Det begynte som en kollegial flørt, plutselig litt uvant oppmerksomhet og en ganske kjekk fyr. Han hadde da ikke barn, så jeg tenkte kanskje at ekteskapet skrantet. (Jeg hadde ikke satt pris på om min mann hadde flørtet like mye som denne kollegaen, ironisk nok.) Etter flere år så fikk jeg følelser for ham og når man er forelsket så skjer det noe uforklarlig, man blir egentlig litt smågal og det er lassevis ned hormoner som «kjører en», så når anledningen bød seg så ja. Jeg føler faktisk veldig med kona, og synes det er rart at han både flørtet så mye at jeg falt for ham og etterhvert var utro på flere plan. Jeg var sikkert veldig mottakelig for oppmerksomhet på tidspunktet, av private årsaker. Men kona har aldri vært noe samtaleemne, så det får stå for egen regning. Han vil ikke forlate henne. Anonymkode: ca00a...3d9 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #27 Skrevet 15. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Egentlig får de sex hjemme og kona er helt ok. Men elskerinner vil lures. Anonymkode: 7c536...107 Og hva vil den ektemannen da? Eller uekte? Lure deg? Anonymkode: ca00a...3d9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #28 Skrevet 15. februar 2020 30 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Dette handler om moral og etikk. Norge har en 1000 årig kristen moralverdi dypt ned i sitt samfunn og kultur. Driter i ditt totalt forkrøplede moralske kompass. Forholder meg til den kristne moralske etikken på dette. Der er mann og kvinne totalt likestilt angående slike ekteskapsbrudd. Når du ligger med en gift mann som singel selv er det å drive hor fra begge sider. Det vil koste begge dyrt en dag, bare vent å se. Det å påføre andre mennesker den lidelse som utroskap er? Det er noe dypt foraktelig over det. Egentlig er vi kåte vikinger! Anonymkode: ca00a...3d9 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #29 Skrevet 15. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja mange lurer elskerinnen. Men elskerinnen har ingenting å tape. Så til slutt lurer den gifte mannen seg selv. Håper de utroe mennene blir oppdaget, og de blir kastet på hue og ræva ut. Anonymkode: c118b...497 Mange elskerinner har alt å tape på å kaste bort verdifull tid på håpløse prosjekter. Det er noe veldig stakkarslig i å finne seg i å være nr 2 - gjerne år etter år - mens livet passerer. Som å være parkert på et sidespor når toget går. Anonymkode: ea90c...66e 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #30 Skrevet 15. februar 2020 Er kun for den gifte mannen hun er nr 2. Elskerinnen lever livet utenom den gifte mannen. Han er nr to for henne også, og blir lett dumpet for en annen mann. Da elskerinnen lever et fritt liv Anonymkode: c118b...497 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #31 Skrevet 15. februar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kun for den gifte mannen hun er nr 2. Elskerinnen lever livet utenom den gifte mannen. Han er nr to for henne også, og blir lett dumpet for en annen mann. Da elskerinnen lever et fritt liv Anonymkode: c118b...497 Denne er så sann. Alle snakker som om elskerinnen ikke har noe annet alternativ. Anonymkode: 929db...00f 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #32 Skrevet 15. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lest litt her inne og sett flere tråder om gifte menn som er utro.. men en ting jeg lurer på, hva får deg som kvinne til å ligge med en mann som har dame? Selv om du veit at han er gift eller har kjæreste? Jeg ble rett og slett sjekka opp over flere måneder. Vi hadde kjent hverandre i over 15 år gjennom jobben og hadde alltid en god tone. Jeg tenkte aldri på han som noe annet enn enn hyggelig fyr, han var jo gift. Jeg sto lenge i mot og sa til han at du er jo gift. Men så møttes vi en gang og klina. Jeg sa klart i fra at det kunne ikke bli noe mer, men vi beholdt kontakten. Jeg vet faktisk ikke hva som skjedde, men fikk det for meg at jeg kom til å angre hvis jeg ikke tok denne sjansen til å ha et uforpliktende forhold med en fyr jeg veldig likte godt. Skal sies at jeg hadde vært singel i mange år og var lei av å date menn som det aldri ble noe av allikevel. I dag skjønner jeg ikke at jeg kunne være så naiv, tenke ikke tanken på at det kunne bli mer alvor. Etter noen måneder ble jeg skikkelig forelska og ba han etter ca et år, og velge meg eller kona. Det ble jo kona det og jeg hadde det så vondt og skikkelig kjærlighetssorg. Men jeg har aldri følt meg lurt, jeg gikk inn å dette med åpne øyne og visste de hadde sex, men ifølge han altfor sjeldent og uten initiativ fra hennes side. Jeg har ikke dårlig samvittighet overfor kona, det var han som var utro. Men selvfølgelig var det feil det han gjorde mot henne. Han er skikkelig feig som ikke går fra henne, men det tør han ikke på grunn av alt som følger med en skilsmisse. Men det skal sies at jeg hadde ikke gjort dette hvis han hadde hatt små barn. Han har to voksne barn. Jeg er ikke stolt av dette og jeg skal aldri rote meg bort i en gift mann flere ganger. Anonymkode: a73db...d83 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #33 Skrevet 16. februar 2020 Noen ganger er de jeg vil ha tilfeldigvis sammen med noen andre. Anonymkode: 0cfce...ad3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #34 Skrevet 16. februar 2020 På 14.02.2020 den 23.22, AnonymBruker skrev: Det er det han som gjør. Anonymkode: 607cb...8d5 You are an accomplice. Anonymkode: f86f0...9bb
Krølle-frøkna Skrevet 16. februar 2020 #35 Skrevet 16. februar 2020 Elskerinner, "Selv om jeg vet mannen er gift og har familie, så er det bare hans feil at det ødelegges. Jeg var jo med på det, men ikke på den måten. Det er hans skyld siden det er han som er utro, fordi jeg vil bare ha sex med noen som vil være utro og er gift slik at jeg slipper noen form for forhold eller forpliktelser" 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #36 Skrevet 16. februar 2020 Forelskelse. Jeg har ingen drømmer om at det skal bli oss to, både pga. at han driver utroskap og fordi han er dobbel så gammel som meg, men jeg ønsker likevel å ha han "litt". Samboeren hans var for noen år siden i en offentlig skittentøyvask da hun var utro med mannen til en offentlig profil, så det har nok hatt sin innvirkning på manglende samvittighetskvaler fra min side. (Og ja, jeg lover å ikke gråte om karma innhenter meg i framtida) Anonymkode: b4404...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå