Gå til innhold

Gifte menn/kvinner og utroskap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest litt her inne og sett flere tråder om gifte menn som er utro..

men en ting jeg lurer på, hva får deg som kvinne til å ligge med en mann som har dame? Selv om du veit at han er gift eller har kjæreste?

Anonymkode: 5925f...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde det for spenningens skyld. Ville ikke ha kjæreste. Og det var lett tilgjengelig sex. Og avtalen var kun sex

Anonymkode: c118b...497

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utro menn gir flere komplimenter og får meg til å føle meg dritdigg. Når de ikke får noe hjemme, eller det bare er mas og sur stemning, så er de alltid så takknemlige og glade og gavmilde mot meg. 

Anonymkode: 607cb...8d5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det for spenningens skyld. Ville ikke ha kjæreste. Og det var lett tilgjengelig sex. Og avtalen var kun sex

Spenningen av å lage et helvete for kona og barna?

Anonymkode: c81ce...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenningen av å lage et helvete for kona og barna?

Det er det han som gjør. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var på tinder bak konens rygg. Jeg var singel på tinder. Tenkte, tja hvorfor ikke litt tilgjengelig sex? Han burde vel ikke vert på tinder? Men der florerer det av gifte menn som søker elskerinner😊 sånn er det blitt gitt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det han som gjør. 

Du får se deg godt over skuldra, for det er mange som er uenig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Sikkert mange kvinner som finner sterk motivasjon i å utkonkurrere kona. Konkurranseinstinktet er et primitivt instinkt, og ikke alle kvinner er sympatiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, håper dere som er utro får karmaen deres når dere er på deres mest lykkelige med en mann og tror at tilliten er der, men han er utro mot dere igjen 🙂

Anonymkode: b0f07...d37

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenning, og konkurranseinnstinkt. Det føles bra å bli valgt over kona, hvertfall på det seksuelle plan. At han tenker på meg mens han er hjemme med familien. Forhold er jeg ikke interessert i, dessuten er han dobbelt så gammel som meg.

Mange vil mene det er usselt, og jeg respekterer det. Men jeg tenker kun på meg selv i denne situasjonen, for så egoistisk er jeg. 

Anonymkode: cec02...b9a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utro menn gir flere komplimenter og får meg til å føle meg dritdigg. Når de ikke får noe hjemme, eller det bare er mas og sur stemning, så er de alltid så takknemlige og glade og gavmilde mot meg. 

Jeg pleier å gi masse komplimenter, men ble dumpa pga. det. 

Var ikke utro så det var sikkert grunnen til dumpingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usj, håper dere som er utro får karmaen deres når dere er på deres mest lykkelige med en mann og tror at tilliten er der, men han er utro mot dere igjen 🙂

Anonymkode: b0f07...d37

Hva mener du? Det er da ikke elskerinnen som er utro.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spenning, og konkurranseinnstinkt. Det føles bra å bli valgt over kona, hvertfall på det seksuelle plan. At han tenker på meg mens han er hjemme med familien. Forhold er jeg ikke interessert i, dessuten er han dobbelt så gammel som meg.

Mange vil mene det er usselt, og jeg respekterer det. Men jeg tenker kun på meg selv i denne situasjonen, for så egoistisk er jeg. 

Ja du er definitivt ussel. Lurer på hvor empatien er blitt av...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du? Det er da ikke elskerinnen som er utro.

Joda, her er det elskerinnens ansvar for at de gifte mennene ikke skal være utro mot konene sine😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joda, her er det elskerinnens ansvar for at de gifte mennene ikke skal være utro mot konene sine😂

Ja har skjønt at det er kvinneguiden logikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LitaPia skrev:

Ja du er definitivt ussel. Lurer på hvor empatien er blitt av...

Denne kona er absolutt ikke mitt ansvar. Det får han håndtere selv. Jeg tenker på meg selv, jeg :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter du med forståelsen?

Det er begge sitt ansvar. BEGGE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter du med forståelsen?

Det er begge sitt ansvar. BEGGE.

At noen er uenig med deg betyr ikke at de «sliter med forståelsen». Personen du siterer mener det IKKE er elskerinnen sitt ansvar, du mener det motsatte. Det må da gå an å diskutere dette saklig?

Jeg forstår godt at dette er et betent tema for mange, og jeg forstår også de som mener elskerinnen har et ansvar. Men jeg har alltid ment det motsatte. Jeg mener det er den utroe part som skal stå til ansvar for sine handlinger. Jeg diskuterer gjerne temaet, men spydige og ufine kommentarer kan man holde seg god for. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At noen er uenig med deg betyr ikke at de «sliter med forståelsen». Personen du siterer mener det IKKE er elskerinnen sitt ansvar, du mener det motsatte. Det må da gå an å diskutere dette saklig?

Jeg forstår godt at dette er et betent tema for mange, og jeg forstår også de som mener elskerinnen har et ansvar. Men jeg har alltid ment det motsatte. Jeg mener det er den utroe part som skal stå til ansvar for sine handlinger. Jeg diskuterer gjerne temaet, men spydige og ufine kommentarer kan man holde seg god for. 

Du trenger ikke late som at du ikke forsto.

Vedkommende skrev at det er elskerinnen som holdes ansvarlig. Det går igjen i alle tråder der den typen kvinner forsøker å unnskylde sine handlinger. Da hevdes det at vi som misliker utroskap kun holder elskerinnen ansvarlig, noe som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa de levde i ett åpent forhold. Traff han på byen og fant han tiltrekkende, vi fikk en god tone og det var en veldig kjemi mellom oss. Han spurte om nummeret mitt og kontaktet meg igjen noen dager senere. Jeg var singel og ikke ute etter noe forhold, men tenkte det var hyggelig å treffe noen for uforpliktende sex og kos. Siden han var gift, så var han jo også utilgjengelig med tanke på forhold, så det kjentes greit. Jeg forsikret meg flere ganger om at det var greit for kona og at de faktisk hadde ett åpent forhold, med lov til å treffe andre, noe han bekreftet, så da stolte jeg på det. Etterhvert ble det følelser mellom oss, og han fortalte meg at han vurderte å gå ifra kona. Ting ble veldig usikkert, jeg hadde sterke følelser for han også, men ville holde avstand til han hadde funnet ut av hva han ville og fått pratet ut med kona. Det klarte han ikke, så han fortsatte å ta kontakt. Så fant kona ut, å det viste seg at de ikke hadde noe åpent forhold i det hele tatt. 

Så ja, utro folk lyver til partneren sin, så da kan det vell tenkes at de serverer ett par usannheter til den andre de er utro med også. 

Anonymkode: 929db...00f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...