AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 Her om dagen stod jeg på H&M rett før stengetid...det var lite folk og jeg stod bare stille og kikket på str... Så ser jeg en fyr som står og venter på kjæresten sin i prøverommet. Han graver seg godt inn i ørekanalen med fingeren, før han legger kladden med ørevoks under overleppa!! Wtf! Jeg har også vært vitne til at en god venninne av meg puttet buser i munn mens hun trodde ingen så henne... Er alle mennesker ekle?? Men man vil bare ikke innrømme det? Anonymkode: a396c...5f9
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #2 Skrevet 14. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her om dagen stod jeg på H&M rett før stengetid...det var lite folk og jeg stod bare stille og kikket på str... Så ser jeg en fyr som står og venter på kjæresten sin i prøverommet. Han graver seg godt inn i ørekanalen med fingeren, før han legger kladden med ørevoks under overleppa!! Wtf! Jeg har også vært vitne til at en god venninne av meg puttet buser i munn mens hun trodde ingen så henne... Er alle mennesker ekle?? Men man vil bare ikke innrømme det? Anonymkode: a396c...5f9 Høres jo ikke ut som du selv mener du er ekkel. Da har du jo svaret ditt. Anonymkode: 07314...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå