AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #21 Skrevet 23. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra du husket spørsmålstegnet. Anonymkode: d4cd6...8b9 ?????? Anonymkode: 47474...680
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #22 Skrevet 23. februar 2020 En fordel til med å være lesbisk er at garderoben din alt fra skotøy og klær blir dobbel så stor😄 Anonymkode: 7e3b2...bdc 1
Gjest Alterego666 Skrevet 23. februar 2020 #24 Skrevet 23. februar 2020 På 15.2.2020 den 13.19, DominantHr skrev: Bare vent til du trenger å lage bål i regnvær, få start på bilen, skifte batteri i røkvarsleren, skru opp lamper, du oppholder det i et muslimtett område .. Da skulle du gjerne hatt en muskuløs, vakker og intelligent hvit Mann. Ikke bare en mann men en hvit mann, faktisk. Herregud.....
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #25 Skrevet 24. februar 2020 På 15.2.2020 den 13.19, DominantHr skrev: Bare vent til du trenger å lage bål i regnvær, få start på bilen, skifte batteri i røkvarsleren, skru opp lamper, du oppholder det i et muslimtett område .. Da skulle du gjerne hatt en muskuløs, vakker og intelligent hvit Mann. Shit! Må ta en prat med samboeren min for jeg er vist mann 😂 Er også den som bytter dekk på bilen, og forsovidt den eneste med bil i husholdningen! Og bra for deg TS! Innimellom tar det tid før man finner ut hva man egentlig trenger Anonymkode: 72edc...510 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #26 Skrevet 24. februar 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: En fordel til med å være lesbisk er at garderoben din alt fra skotøy og klær blir dobbel så stor😄 Anonymkode: 7e3b2...bdc Bare om du finner en klone av deg selv. Anonymkode: 18948...c98
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #27 Skrevet 24. februar 2020 På 14.2.2020 den 14.32, AnonymBruker skrev: Har funnet ei kjempedeilig dame! Mitt første forhold jente+jente. Har tidligere hatt damer seksuelt, alene eller del av trekant. Trodde det kun var det seksuelle ved dette som tente meg. Kjenner jeg er ordentlig glad i henne, mer enn «glad i». Det kvinnelige, feminine ved henne er tiltrekkende og spennende. Samtidig er vi vanlige venninner, har både vennskapet og kjærligheten sammen. Har nå vært kjærester omtrent 10 måneder. Kan si temmelig sikkert at jeg sansynligvis aldri kommer til å ha forhold til eller sex med en mann igjen. Det tiltaler meg rett og slett ikke. Har hatt flere langvarige, seriøse forhold med menn. Var det fordi jeg trengte ei dame, at forholdene alltid tok slutt? Har blitt sviktet på det groveste av menn, spesielt én. Var det derfor jeg valgte dame, for å ikke bli sviktet igjen? Har jeg hele tiden vært lesbisk/bifil (ikke så opptatt av hva jeg defineres som), og først funnet det ut da jeg møtte henne? Seksuelt gir hun meg de beste orgasmene, fantastisk sex, maksimal tenning. Er lykkelig i forholdet. Det føles bare litt merkelig å ikke ha visst det før... Anonymkode: 47474...680 Beklager å si det, men å bruke argumentet "ble sviktet av en mann på det groveste, derfor velger jeg kvinne" - det er noe av det rareste jeg har hørt. Tre ganger i livet mitt har jeg vært nabo med lesbiske par, det er det glade vannvidd av sjalusi, utroskap og husbråk, inkludert vold i nære relasjoner. Hadde det vært en mann og en kvinne som hadde bråkt så mye som disse tre parene så ville politiet vært på døren opp til flere ganger i måneden. Men siden de er kvinner, og krangler som katter, så er det ingen som bryr seg. Interessant problemstilling. Anonymkode: f61ba...203
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #28 Skrevet 24. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager å si det, men å bruke argumentet "ble sviktet av en mann på det groveste, derfor velger jeg kvinne" - det er noe av det rareste jeg har hørt. Tre ganger i livet mitt har jeg vært nabo med lesbiske par, det er det glade vannvidd av sjalusi, utroskap og husbråk, inkludert vold i nære relasjoner. Hadde det vært en mann og en kvinne som hadde bråkt så mye som disse tre parene så ville politiet vært på døren opp til flere ganger i måneden. Men siden de er kvinner, og krangler som katter, så er det ingen som bryr seg. Interessant problemstilling. Anonymkode: f61ba...203 Her har du lest grundig feil. Jeg sier for faen ikke at jeg ble sviktet på det groveste av en mann, og derfor velger kvinne!! Jeg SPØR «var det derfor jeg valgte kvinne, for å ikke bli sviktet igjen?» Og ja, jeg har lært at man kan faen ikke stole på menn i det hele tatt!! Ingen av dem! Og jeg har valgt helt riktig, ingen tvil, jeg kommer ALDRI til å være sammen med en mann igjen. Dine naboer krangler ikke fordi de er kvinner og lesbiske! Hvis du synes husbråket er for ille, er det vel bare å ringe politiet selv?? Men det gidder du ikke å bry deg med, fordi du er mann. ts Anonymkode: 47474...680 1
Gjest commeilfaut Skrevet 24. februar 2020 #29 Skrevet 24. februar 2020 På 14.2.2020 den 14.32, AnonymBruker skrev: Er lykkelig i forholdet. Det føles bare litt merkelig å ikke ha visst det før... Det betyr vel ikke noe at du ikke visste hva du trengte før, du vet det nå?! Kjærlighet er kjærlighet, glad på dine vegne.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #30 Skrevet 24. februar 2020 On 2/15/2020 at 1:19 PM, DominantHr said: Bare vent til du trenger å lage bål i regnvær, få start på bilen, skifte batteri i røkvarsleren, skru opp lamper, du oppholder det i et muslimtett område .. Da skulle du gjerne hatt en muskuløs, vakker og intelligent hvit Mann. Satt bare å venta på at en bitterpikk skulle komme med noe sånt. Hvorfor er det så sårt for dere å se to kvinner være kjærester da? 😂 Anonymkode: 74846...da9 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #31 Skrevet 25. februar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Satt bare å venta på at en bitterpikk skulle komme med noe sånt. Hvorfor er det så sårt for dere å se to kvinner være kjærester da? 😂 Anonymkode: 74846...da9 Enig. Dette skjer alltid. Opprettet en tråd her for noen måneder siden selv, og fikk omtrent bare dritt til svar i tråden. Men det var fra både menn og kvinner. Anonymkode: ade46...609
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #32 Skrevet 25. februar 2020 Var det bare jeg som valgte å se ironien i DominantHr sitt innlegg? Hva skulle vakker og hvit hjelpe i noen av de nevnte situasjoner? Anonymkode: 458db...353
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #33 Skrevet 25. februar 2020 Damer blir ofte lei av sexmas, da finnes det løsninger. Kåte damer blir det få av når de passerer 25. Anonymkode: d4cd6...8b9
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #34 Skrevet 29. februar 2020 På 15.2.2020 den 14.06, AnonymBruker skrev: Dette er sannsynligvis det teiteste spørsmålet her inne, men innbefatter sex mellom dere penetrering av noe slag? Du har hatt sex med penis før, vi hører hele tiden damer si de må bli "fyllt opp". Savner du eventuelt dette? Anonymkode: 6792a...e79 Mannlig penis kan lett erstattes leketøy og at den ene kvinnelige part bruker strapon på dama si også. Slikke er damer i hvertfall like gode på. Så to kvinner som har sex sammen funker meget bra😊 Anonymkode: 7e3b2...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #35 Skrevet 29. februar 2020 På 24.2.2020 den 17.33, AnonymBruker skrev: Her har du lest grundig feil. Jeg sier for faen ikke at jeg ble sviktet på det groveste av en mann, og derfor velger kvinne!! Jeg SPØR «var det derfor jeg valgte kvinne, for å ikke bli sviktet igjen?» Og ja, jeg har lært at man kan faen ikke stole på menn i det hele tatt!! Ingen av dem! Og jeg har valgt helt riktig, ingen tvil, jeg kommer ALDRI til å være sammen med en mann igjen. Dine naboer krangler ikke fordi de er kvinner og lesbiske! Hvis du synes husbråket er for ille, er det vel bare å ringe politiet selv?? Men det gidder du ikke å bry deg med, fordi du er mann. ts Anonymkode: 47474...680 Du setter ALLE mannfolk i et dårlig lys ved at du sier at dem svikter. Tror du virkelig at det ikke finnes en mann der ute som er sviktet ei kvinne??? Bra du ikke vil plage flere mannfolk da. Anonymkode: 7e3b2...bdc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå