AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 Har funnet ei kjempedeilig dame! Mitt første forhold jente+jente. Har tidligere hatt damer seksuelt, alene eller del av trekant. Trodde det kun var det seksuelle ved dette som tente meg. Kjenner jeg er ordentlig glad i henne, mer enn «glad i». Det kvinnelige, feminine ved henne er tiltrekkende og spennende. Samtidig er vi vanlige venninner, har både vennskapet og kjærligheten sammen. Har nå vært kjærester omtrent 10 måneder. Kan si temmelig sikkert at jeg sansynligvis aldri kommer til å ha forhold til eller sex med en mann igjen. Det tiltaler meg rett og slett ikke. Har hatt flere langvarige, seriøse forhold med menn. Var det fordi jeg trengte ei dame, at forholdene alltid tok slutt? Har blitt sviktet på det groveste av menn, spesielt én. Var det derfor jeg valgte dame, for å ikke bli sviktet igjen? Har jeg hele tiden vært lesbisk/bifil (ikke så opptatt av hva jeg defineres som), og først funnet det ut da jeg møtte henne? Seksuelt gir hun meg de beste orgasmene, fantastisk sex, maksimal tenning. Er lykkelig i forholdet. Det føles bare litt merkelig å ikke ha visst det før... Anonymkode: 47474...680 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #2 Skrevet 14. februar 2020 Veien blir til mens en går. Gratulerer. Anonymkode: 9e834...978 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #3 Skrevet 14. februar 2020 Jeg har hatt det på samme måten. Noen bruker bare litt tid på å finne ut av legningen sin. ☺️ Anonymkode: ade46...609 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #4 Skrevet 14. februar 2020 Hadde det på samme måte selv Var nesten 30 før det slo meg at, faen, jeg tror jeg er lesbisk. Møtte ei helt fantastisk dame, og skal aldri gå tilbake til menn Anonymkode: f7565...5b3 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #5 Skrevet 14. februar 2020 Men alle disse blikkene fra folk, når de ser to damer holde hender... Eller hvis man er på restaurant, sender forelskede blikk eller stryker hånden til den andre. Eller et kort kyss når man treffes ute. Det er aldri snakk om å kline offentlig. Blikkene forteller meg om fordommer og at kjærligheten bør skjules. Hva er deres erfaringer? ( ts igjen) Anonymkode: 47474...680
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #6 Skrevet 14. februar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Men alle disse blikkene fra folk, når de ser to damer holde hender... Eller hvis man er på restaurant, sender forelskede blikk eller stryker hånden til den andre. Eller et kort kyss når man treffes ute. Det er aldri snakk om å kline offentlig. Blikkene forteller meg om fordommer og at kjærligheten bør skjules. Hva er deres erfaringer? ( ts igjen) Anonymkode: 47474...680 Jeg merker ingenting til det, men det er kanskje fordi jeg ser bare på henne Anonymkode: f7565...5b3 3
Gjest Alterego666 Skrevet 15. februar 2020 #7 Skrevet 15. februar 2020 Seksualiteten din utvikler seg hele tiden. Gratulerer med kjærligheten. Ikke gjem den for verden og kjæresten din!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #8 Skrevet 15. februar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Men alle disse blikkene fra folk, når de ser to damer holde hender... Eller hvis man er på restaurant, sender forelskede blikk eller stryker hånden til den andre. Eller et kort kyss når man treffes ute. Det er aldri snakk om å kline offentlig. Blikkene forteller meg om fordommer og at kjærligheten bør skjules. Hva er deres erfaringer? ( ts igjen) Anonymkode: 47474...680 Drit i det! Dere har lov til å være forelsket. Jeg tror ikke det er så mye av det som man selv tror heller. De aller fleste bryr seg ikke om dette i dag. ☺️ Anonymkode: ade46...609 2
DominantHr Skrevet 15. februar 2020 #9 Skrevet 15. februar 2020 Bare vent til du trenger å lage bål i regnvær, få start på bilen, skifte batteri i røkvarsleren, skru opp lamper, du oppholder det i et muslimtett område .. Da skulle du gjerne hatt en muskuløs, vakker og intelligent hvit Mann. 2
barbent Skrevet 15. februar 2020 #10 Skrevet 15. februar 2020 Du høres ut som meg😊har gått gjennom det samme❤️ 1
Ava+, Skrevet 15. februar 2020 #11 Skrevet 15. februar 2020 26 minutter siden, DominantHr skrev: Bare vent til du trenger å lage bål i regnvær, få start på bilen, skifte batteri i røkvarsleren, skru opp lamper, du oppholder det i et muslimtett område .. Da skulle du gjerne hatt en muskuløs, vakker og intelligent hvit Mann. Hva i alle dager går det av deg da?? Damer klarer de teite, små oppgavene der helt fint uten en mann med i bildet😅 Lykke til med kjærligheten, TS 😊🎉 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #12 Skrevet 15. februar 2020 Dette er sannsynligvis det teiteste spørsmålet her inne, men innbefatter sex mellom dere penetrering av noe slag? Du har hatt sex med penis før, vi hører hele tiden damer si de må bli "fyllt opp". Savner du eventuelt dette? Anonymkode: 6792a...e79 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #13 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er sannsynligvis det teiteste spørsmålet her inne, men innbefatter sex mellom dere penetrering av noe slag? Du har hatt sex med penis før, vi hører hele tiden damer si de må bli "fyllt opp". Savner du eventuelt dette? Anonymkode: 6792a...e79 Du hører hele tiden heterofile damer si dette. Det betyr ikke alle damer. Anonymkode: ade46...609 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #14 Skrevet 15. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er sannsynligvis det teiteste spørsmålet her inne, men innbefatter sex mellom dere penetrering av noe slag? Du har hatt sex med penis før, vi hører hele tiden damer si de må bli "fyllt opp". Savner du eventuelt dette? Anonymkode: 6792a...e79 Hehe, ja, det var litt teit spørsmål. Men spurte meg om det samme selv. Og nei, har ikke savnet pikk det siste året. Penetrering, ja, men til det har man både fingre og leketøy. Sex mellom oss innbefatter ofte penetrering, men ikke et must. ts Anonymkode: 47474...680 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #15 Skrevet 15. februar 2020 1 time siden, DominantHr skrev: Bare vent til du trenger å lage bål i regnvær, få start på bilen, skifte batteri i røkvarsleren, skru opp lamper, du oppholder det i et muslimtett område .. Da skulle du gjerne hatt en muskuløs, vakker og intelligent hvit Mann. Jeg er VELDIG flink til å lage bål i regnvær! Batteri i røykvarsler skifter jeg selv. Klarer fint å starte bilen hvis jeg trenger det. Skrudde opp en lampe senest forrige uke. Oppholder meg mest blant vanlige folk, har ingen plan om å reise til Saudi Arabia. Jeg har en muskuløs, vakker og intelligent hvit dame, og er det samme selv. ts Anonymkode: 47474...680 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #16 Skrevet 15. februar 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ja, det var litt teit spørsmål. Men spurte meg om det samme selv. Og nei, har ikke savnet pikk det siste året. Penetrering, ja, men til det har man både fingre og leketøy. Sex mellom oss innbefatter ofte penetrering, men ikke et must. ts Anonymkode: 47474...680 Takk for svar, trodde du skulle synes dette var for teit å svare på 😊 Synes det er fantastisk flott, jeg er mann, og kjenner menn som tror stor penis er absolutt det eneste som kan tilfredsstille kvinner. De som sier noe annet, har bare ikke prøvd.. Men det har jo du 🙂 Anonymkode: 6792a...e79 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #17 Skrevet 15. februar 2020 Min beste venninne kom krypende ut av skapet som bifil for noen år siden. Da hadde jeg ventet 20 år på at hun skulle annerkjenne og finne ut av seg selv. Sett fra sidelinja der jeg står, virker det som om hun har større kjærlighetskapasitet med kvinner enn med menn. Mannfolk er mer eller mindre kjekke ting å pule på, for denne dama. Er hun kåt og det er en mann tilgjengelig som hun ikke frastøtes, er hun med på sex. Mannfolk flest er ikke tilgjengelig, og det skal noe til at det ikke er noe frastøtende ved han. Alt fra røyking til politisk standpunkt kan være nok. Jeg håper sterkt på at hun finner seg en kvinnelig partner. Jeg håper Norge er et åpent land å ha homofile forhold i. Samtidig finnes det lokale grupper som reagerer, og de lesbiske parene jeg har samtalt med, sliter noe med nærgående mannfolk. Det betyr ikke at det siste kommer av fordommer, men kan gjøre det lurt å tone ned offentlig nærhet. Anonymkode: 4d6cb...09a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #18 Skrevet 15. februar 2020 Det er lurt å tone ned offentlig nærhet i heterofile forhold også! Offentlig klining og nesten påkledd sex, er aldri noe som er greit å gjøre foran alle. Det blir feil hvis ting skal tones ned bifilt og homofilt, men er helt greit heterofilt! Anonymkode: 47474...680
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #19 Skrevet 22. februar 2020 Samme greia her, kunne nesten høres ut som min historie haha. Glad på dine vegne! Anonymkode: 021f7...673
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #20 Skrevet 22. februar 2020 På 14.2.2020 den 14.32, AnonymBruker skrev: Har blitt sviktet på det groveste av menn, spesielt én. Var det derfor jeg valgte dame, for å ikke bli sviktet igjen? Bra du husket spørsmålstegnet. Anonymkode: d4cd6...8b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå