Gå til innhold

Date mann med små barn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere damer passert 45. Hadde dere villet innlede et forhold til mann som er 7 år eldre enn dere, som har småbarn i tillegg? (5,7) Når dere selv har mye større barn selv? Kjenner jeg er ferdig med småbarn😅 og alt styret rundt inkl mor til småbarn osv er vi litt på forskjellige stadier i livet, trass han er flere år eldre enn meg? 

Anonymkode: 2ca84...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville i allefall vært bunnløst ærlig med meg selv om han på at du IKKE ønsker å leve et A4 liv med små barn og at om dere går videre er det med en løsning der dere er sammen når han ikke har barna, en som innebærer særbo osv.. Så kan det jo hende du slipper ta det valget også hvis det ikke er et partnerskap han kan tenke seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg "bare" 42, men kan med hånda på hjertet si at jeg hadde aldri orket småbarn igjen om noen år når mine endelig begynner å bli større. 

Anonymkode: 37b08...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Middelmådig

Jeg er samme alder og hadde aldri gått inn i et forhold der jeg måtte forholde meg til småbarnsliv igjen! 
Neida. Jeg vil nå se frem til barnebarn etterhvert 😊

småbarnsliv er hektisk og må prioriteres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gammel mann med så små barn hadde jeg ikke orket. Syns det er deilig når barna er blitt større og selvstendige

kvinne 46

Anonymkode: 2ca84...31e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...