Gå til innhold

Nattesvette

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i et par mnd nå slitt skikkelig med nattesvette våkner ikke alltid av det men ofte. Har lest mye om det kan være overgangsalder, kreft, stoffskifte osv..Er bare 20 år så overgangsalder kan det jo ikke være..Pluss så går jeg på p-piller. Har legetime neste uke, men går rundt og er skikkelig stressa for at det kan være kreft. Så tenkte å høre her om noen har vært borti det i 20års alderen.

Anonymkode: c2b72...040

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva definerer du som nattesvette? Er du "bare" varm og klam eller kan/må du vri opp sengetøyet og det drypper av det? Det siste er nattesvette, det første er ikke det. 

Anonymkode: 6ca84...132

Skrevet

Veldig klam, laken og dyne blir klam. Men snur bare dyna så er det greit. Må ikke vri opp sengetøyet. Føler bare det med å være så ekstremt klamt er nytt

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig klam, laken og dyne blir klam. Men snur bare dyna så er det greit. Må ikke vri opp sengetøyet. Føler bare det med å være så ekstremt klamt er nytt

Da er det nok ikke nattesvette du har 😉

Anonymkode: cf031...da9

Skrevet

Det trenger ikke å være noe alvorlig! Det er for eksempel vanlig å få nattesvette i forbindelse med menstruasjon eller hormonelle forandringer. Men jeg er glad for at du kommer deg til lege, for det kan jo være noe «ondartet», og det er i hvertfall viktig å få utelukket 😘

Anonymkode: 60f5c...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...