Gå til innhold

Kleskode i enkelt bryllup.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags kleskode er det vanlig å ha i et enkelt bryllup? Vielse på tinghuset, middag på restaurant og innbydelse via face et par måneder før.

Anonymkode: d6669...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En vanlig pyntekjole, ha på noe du ville hatt på om du ble invitert i rund bursdag på restaurant liksom? 

Anonymkode: 6b481...dc7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2020 den 7.35, AnonymBruker skrev:

En vanlig pyntekjole, ha på noe du ville hatt på om du ble invitert i rund bursdag på restaurant liksom? 

Anonymkode: 6b481...dc7

Herregud, leste pysjamaskjole!! Hvordan klarte jeg det?

Anonymkode: 6a7c9...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal gifte deg: du kan ikke sette kleskode dersom det skal være på restaurant, det blir rart. Da må folk få kle seg etter restauranten.

Om du er gjest: pent antrekk. Dvs dressjakke/penbukse eller dress på menn, kjole, skjørt eller penbukse på damer.

Anonymkode: 6a7c9...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 2/16/2020 at 10:08 AM, AnonymBruker said:

Om du skal gifte deg: du kan ikke sette kleskode dersom det skal være på restaurant, det blir rart. Da må folk få kle seg etter restauranten.

Om du er gjest: pent antrekk. Dvs dressjakke/penbukse eller dress på menn, kjole, skjørt eller penbukse på damer.

Anonymkode: 6a7c9...365

Jo, man kan sette kleskode på alle arrangementer. Finere restauranter har ofte kleskode. 

"Pent antrekk" er ikke en kleskode, og også en svært diffus angivelse, da "pent" er veldig subjektivt. Det du beskriver er en mellomting mellom kleskodene Jakke og bukse, og Dress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde stilt i jobbkjole faktisk 

Anonymkode: 1f629...12f

Jobber du som direktør eller stripper? 😜

Anonymkode: 9560c...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kledd meg som jeg gjør når jeg skal en tur ut på byen eller i selskap. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...