Gå til innhold

Lyst å reise til Mexico

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har alltid hatt lyst til å besøke Mexico. Ulempen er det skyhøye kriminaliteten som preger Mexico og er det som holder meg litt igjen.

Noen som har besøkt Mexico? Noen trygge steder som er skånet fra kriminaliten? Noen tips og anbefalinger? Erfaringer?

Anonymkode: 370d9...950

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tryggere og billigere å ha flyskam, kanskje du skal prøve det?

Anonymkode: 08e45...5a5

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er tryggere og billigere å ha flyskam, kanskje du skal prøve det?

Hvis du ikke har noen svar på det jeg lurer på/ etterspør av informasjon, så foreslår jeg at du lar være å svare.

• Liker 4
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvis du ikke har noen svar på det jeg lurer på/ etterspør av informasjon, så foreslår jeg at du lar være å svare.

Sorry, lite å gjøre i dag. Men det er langt å fly til Mexico da, går med nye CO2.

Skrevet

Jeg var i Mexico i 4 uker. Hadde to møter med korrupt politi. Ga dem penger første gang. De prøvde å plante dop på meg andre gang, men hadde ikke cash på meg så de lot meg gå også hadde vi et møte med et kartellmedlem som ga meg mareritt i etterkant. God mat da. Ville ikke dratt tilbake.

Anonymkode: 45b55...cbd

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, lite å gjøre i dag. Men det er langt å fly til Mexico da, går med nye CO2.

Sant. Kjøper klimakvoter der det lar seg gjøre. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i Mexico i 4 uker. Hadde to møter med korrupt politi. Ga dem penger første gang. De prøvde å plante dop på meg andre gang, men hadde ikke cash på meg så de lot meg gå også hadde vi et møte med et kartellmedlem som ga meg mareritt i etterkant. God mat da. Ville ikke dratt tilbake.

Anonymkode: 45b55...cbd

Uff. Kanskje jeg skal heller prøve et annet latinamerikansk land i steden for Mexico. Må da være noen trygge lang i Latin-Amerika.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uff. Kanskje jeg skal heller prøve et annet latinamerikansk land i steden for Mexico. Må da være noen trygge lang i Latin-Amerika.

* Land

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...