Regiakakao Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 (endret) Bør det stripses eller ikke? Endret 14. februar 2020 av Kragebein Fjernet triggende bilde.
Gjest kruspersilletaco Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 Hvis du har strips, ville jeg gjort det. Og tatt et stort plaster over, type firkantet med teip rundt hele. Men om det er nødvendig.. Tja..
Purple_Pixiedust Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 Ja det bør det. Hvis ikke blir arret lett klumpete.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #5 Skrevet 13. februar 2020 Er det etter selvskading? Ta kontakt med legevakt, ta vare på deg selv 💖 Anonymkode: 8e1e4...ff0
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 Vanskelig å se hvor dypt det er med et så blurry bilde, men ser egentlig ikke så dypt ut. selvskading ? Bestill time hos fastlegen imorra, slik at hen kan hjelpe deg videre. Anonymkode: 5e24c...40a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 Når skjedde det? Anonymkode: ff2fc...bc9
Kragebein Skrevet 14. februar 2020 #9 Skrevet 14. februar 2020 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113. Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Du kan også be om hjelp til dette fra fastlegen, og be om henvisning videre. Med vennlig hilsen, Kragebein, adm
Fremhevede innlegg