Gå til innhold

Date menn med barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tilfeldighetene har gjort det sånn at jeg aldri har datet noen som har barn. Er på tinder nå etter flere år som singel og etter å ha passert 40 år så ser jeg at gutta med barn er mest aktuelle. Flesteparten av dem er ferdige med å få barn og det passer bra med meg som ikke skal ha barn. Men jeg skjønner ikke hvorfor det advares mot å date mannfolk med barn? Jeg har full forståelse for at barna er første pri og hadde blitt skuffet over mannen hvis de ikke var det. Møtes de ukene han ikke har barna passer meg også bra, evt at jeg sniker meg inn og ut mens barna sover. 😏 Jeg er knallgod med barn så når det etter langt og lenge blir tid for å møte dem så ville jeg jobbet hardt for at det skulle funke bra. Er det noen flere issues å tenke på, og hva sier jeg for at en mann virkelig skal skjønne at jeg ikke vil ha barn? Har sagt i fra før vi møtes om at jeg ikke vil ha barn selv og likevel så virker det som de er sikre på at jeg kommer til å endre mening. 🙄

Anonymkode: 0736d...371

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Date menn med barn er i utgangspunktet ikke noe stress. HVIS han har et godt forhold til barnets mor. Er det dårlig stemning mellom mor og far hadde jeg holdt meg langt unna. Snakker av erfaring. Men er stemningen bra, mor og far samarbeider fint og samvær går såogsi knirkefritt. Null stress 😊

Endret av Diana
  • Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tilfeldighetene har gjort det sånn at jeg aldri har datet noen som har barn. Er på tinder nå etter flere år som singel og etter å ha passert 40 år så ser jeg at gutta med barn er mest aktuelle. Flesteparten av dem er ferdige med å få barn og det passer bra med meg som ikke skal ha barn. Men jeg skjønner ikke hvorfor det advares mot å date mannfolk med barn? Jeg har full forståelse for at barna er første pri og hadde blitt skuffet over mannen hvis de ikke var det. Møtes de ukene han ikke har barna passer meg også bra, evt at jeg sniker meg inn og ut mens barna sover. 😏 Jeg er knallgod med barn så når det etter langt og lenge blir tid for å møte dem så ville jeg jobbet hardt for at det skulle funke bra. Er det noen flere issues å tenke på, og hva sier jeg for at en mann virkelig skal skjønne at jeg ikke vil ha barn? Har sagt i fra før vi møtes om at jeg ikke vil ha barn selv og likevel så virker det som de er sikre på at jeg kommer til å endre mening. 🙄

Du får komme tilbake og si hva du syns når du etablerer en fast kjæresterelasjon til en og ikke bare sextreff. Tror pipen har fått en annen lyd da. 

Anonymkode: aa8e7...1ac

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke være noe problem det. 

Skrevet

Enig med tidligere svar. Viktig at han har ett ok forhold til barnas mor. Ellers mye drama. Og bitre menn(gjelder sikkert kvinner og) som har flere ekser som alle er ille er det best å styre unna. 

Anonymkode: f4ba0...c40

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får komme tilbake og si hva du syns når du etablerer en fast kjæresterelasjon til en og ikke bare sextreff. Tror pipen har fått en annen lyd da. 

Anonymkode: aa8e7...1ac

Det er absolutt ikke snakk om noen sextreff men date og forhåpentligvis bli kjærester. Å dra innom for sex når barna sover er for å vedlikeholde sexbehov og spenningen;) 

Skjønner at forholdet til eksen er ekstremt viktig her. 😅

Skrevet

Har du ikke barn selv, ville jeg holdt meg unna menn med barn!

Anonymkode: 22544...4f9

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke barn selv, ville jeg holdt meg unna menn med barn!

Men hvorfor det? Jeg er glad i barn, flink med barn men vil bare ikke ha egne. 

Skrevet

Det er ikke bare barna du skal forholde deg til. Det er mora til barna som maser og klager, foreldremøter/foreldresamtaler/juleavslutning, sommeravslutning som kun foreldre er sammen på, feirer vel juaften sammen, kanskje sommerferie, hvem vet? 
du har tanter onkler, søskenbarn, besteforeldre x2. Jeg har vert i et sånt forhold, ville ikke ha barn selv, ok i begynelsen. Snakket med mange i samme situasjon som meg. Samtlige hater denne «kastrerte hunnkatten» tilværelsen. Det er de kvinnene som ikke har barn selv som ikke liker denne situasjonen. 

Skrevet

Tro meg er mye verre andre veien. Damer beskytter ungene sine for alt det er verdt +dem bare dumper deg å finner en ny om dere har motgang i forholdet

Anonymkode: da6e0...b30

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...