Jump to content
AnonymBruker

5:2 erfaringer?

Recommended Posts

AnonymBruker

Hei, hva er deres erfaringer med 5:2 dietten?

Anonymkode: fd9c0...d7f

Fortsetter under...

Newbeginnings

Har en god venninne som har gått på det mange ganger.. Hun går ned ganske greit 6-7 kg over halvannen eller to måneder (?), men går jo opp igjen over tid, da. Men nå har ikke hun vært flink å trene eller spise spes sunt i etterkant.. Nå har hun begynt på ny runde for 3 uker siden og har gått ned 3 kg. det regnes om vanlig med ca 1 kg i uka. 

Hun slet i starten med lite energi og sult, men sier den første uka er verst og så tilpasser man seg.Viktig å finne noe på fastedagene som fyller magen litt, ikke bare en bar eller to. Blomkålpure f.eks, masse kokt broccoli med noen proteiner til etc. Egg.. 

Hun har ikke veldig høyt stoffskifte så er ikke sånn som trenger enort mye mat, da. Jeg kunne aldri ha gått på en slik diett da jeg forbrenner mat fryktelig fort og får migrene om jeg spiser for lite en dag...

AnonymBruker

Jeg bruker denne spisemetoden og trives veldig godt. Men, det passer ikke for de som blir humørsyke etter blodsukkernivå. Jeg gjør dette for å ha bedre energi på vanlige dager slik at jeg slipper kaloriunderskudd hver dag. På mine fastedager spiser jeg enten supper eller torsk med rotmos/ grønnsaker. Da får jeg masse volum per kalori. Anbefaler deg å teste det, så ser du fort om det passer deg eller ikke. 

Anonymkode: b6e50...e20