Gå til innhold

Er denne mannen gæren?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har snakket med en utenlandsk mann en stund som er skilt og har en datter. Han er 30 og jeg er 25. Er generelt skeptisk til menn som har vært gift før, men denne reagerte jeg skikkelig på.

For det første virker han useriøs som snakker så lett med damer på nett når han har en datter og en tidligere kone. Syns det vitner om null respekt ovenfor dem. Snakker om giftemål og barn enda vi ikke har møttes.  Spurte også om hvor mange jeg har vært med før og om når jeg hadde sex sist. Vitner om stort kontrollbehov. For det andre sendte han bilde av datteren, og da jeg sa at hun var søt, skrev han at «vi kan lage finere.» Jeg ble helt satt ut.

Syns fyren virker skummel og vil nå kvitte meg med denne relasjonen. Hvordan skal jeg forklare at jeg ikke ser noen fremtid??

Anonymkode: a3cf8...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde jeg ikke vert med på videre nei... hvor chatter du med han? Kan du ikke bare blokkere? Eller si at du ønsker ikke videre kontakt pga forskjellige mål? Og ferdig med det! Skriver han videre og maser, må du ikke respondere! Blokker viss mulig

Anonymkode: 4ca93...71f

• Liker 6
Skrevet

Han høres litt spesiell ut. «Vi kan lage finere»? Merkelig. 

Skrevet

Ja han er gal. Få han bort fra alt. Håper ikke du har sagt hvor du bor eller noe sånt. 

Anonymkode: 4dd15...832

Skrevet

Det at han har vært gift før, trenger ikke å være et varselstegn.

Jeg har vært gift før, men ble skilt da mannen var utro. Burde jeg holdt meg unna dating da, og vært et rødt flagg? 

Alt annet høres helt psyko ut, styr unna! 

Anonymkode: 69efe...b83

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har snakket med en utenlandsk mann en stund som er skilt og har en datter. Han er 30 og jeg er 25. Er generelt skeptisk til menn som har vært gift før, men denne reagerte jeg skikkelig på.

For det første virker han useriøs som snakker så lett med damer på nett når han har en datter og en tidligere kone. Syns det vitner om null respekt ovenfor dem. Snakker om giftemål og barn enda vi ikke har møttes.  Spurte også om hvor mange jeg har vært med før og om når jeg hadde sex sist. Vitner om stort kontrollbehov. For det andre sendte han bilde av datteren, og da jeg sa at hun var søt, skrev han at «vi kan lage finere.» Jeg ble helt satt ut.

Syns fyren virker skummel og vil nå kvitte meg med denne relasjonen. Hvordan skal jeg forklare at jeg ikke ser noen fremtid??

Anonymkode: a3cf8...39c

Du har ikke møtt ham en gang. Du trenger ikke forklare noe som helst, bare si at du ikke er interessert. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...