Gjest here i come Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 hei skal til tyrkia og tenkte og overnatte noen netter i Antalya før jeg reiser noen dager til Side og ender til slutt opp i Alanya.. er det noe jeg må få me meg i Antalya og side? aldri vært der...er det dyrere der en i Alanya?? shopping, mat? Har ikke bestilt hotell...regner med å finne det der nede
Gjest alanyaherog Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 når reiser du??jeg reiser til alanya til helgen... tror det skal være lik pris de føleste steder... alanya er vel den største turistbyen, side er mindre ig kansnkje litt roligere. mens antalya er større by igjen;)
Gjest Goldfinger Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 Skjønner ikke at dere har ork, og samvittighet, til å reise til Tyrkia, når de greske øyer ligger i samme området.
Gjest here i come Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 hei reiser på søndags mårran.. når reiser du?
Gjest alanyaherog Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 reiser søndags ettermiddag jeg da...rett til alanya. må ærlig innrømme at jeg aldri før har vært i tyrkia, aldri i alanya. er du kjent i alanya?!
Gjest here i come Skrevet 9. juni 2005 #6 Skrevet 9. juni 2005 vært der ett par ganger før.. liker meg godt der..billig og shoppe, billig mat og fin strand! reiser du alene eller med familie?
Gjest alanyaherog Skrevet 9. juni 2005 #7 Skrevet 9. juni 2005 jeg reiser med kjæreste... ja drar dit for sol og shopping det er første prinsipp;) hører det skal være veldig billig der så jeg håper da pådet... samt at det skal være varmt og sikret sol?! eneste jeg gruer meg litt til er disse innpåslitne tyrkerne, mange sier så vanvittig mye negativt om tyrkia, men prøver å overhøre. kjenner du til noen fine spisesteder, butikker? vet du om det er kjøpesenter der?! kan ikke du komme med noen priseksempler, på feks mat, klær? så vet jeg ca hav jeg har å forholde meg til? er helt grønnskjønner du :oops:
Gjest here i come Skrevet 9. juni 2005 #8 Skrevet 9. juni 2005 det er veldig mange fine spise steder ved havna, men litt dyrere en andre steder. Mye god mat.. en fordel er så se hvor det sitter mange tyrkere å spiser.da er maten som regel veldig go.du får en rimelig middag for 2 med drikke til 150 kr vist du holder deg unda havna.. mye fake klær.kjøper der det er litt dyrere en ellers da er kvaliteten god.. en diesel hettegenser eks betalte jeg 150 kr for og er ennå like fin. sko og vesker rundt 100 200 kr. kleopatra stranda er kjempe fin.synes den østre stranda er mer skitten. ellers råder jeg dere til å ta en dagstur til dim River. taxi sjåførene vet alt om det... mange fine diskoteker på havna.. jeams dean er veldig populær og bistro bellmann... er mange tett i tett....
Gjest alanyaherog Skrevet 9. juni 2005 #9 Skrevet 9. juni 2005 virka jo ikke så billig det da,hvis en fake genser kosta 150? hm.... men det blir nok bra! tyrkerne da? hvordan er de? jeg skal på den østre stranda hørte at bølgene på den andre var så store. og at det er blitt ryddet opp på den østre! hørte at man skal holde seg unna havna, pga mye bråk der...
Gjest here i come Skrevet 10. juni 2005 #10 Skrevet 10. juni 2005 har aldri opplevd bråk på havna...der er alle di beste resturantene, og havna er nydelig.. du får fake klær mye billigere.. men vil ha god kvalitet.. østre stranda er ok men klepoatra stranda er finere..ikke alle plasser d er store bølger!!
Gjest Burma Skrevet 10. juni 2005 #11 Skrevet 10. juni 2005 Tyrkia er for uintelligente folk, uten evne til å bruke hu'e. Er dere helt ukritiske til hva slags møkkafolk dere drar til?
Gjest tilburma Skrevet 11. juni 2005 #12 Skrevet 11. juni 2005 du virker ikke helt god i huet du da?!!!! som kommer med slik einnlegg ut av det blå! kom deg ut av debatten da vel om du har så mye mot det! herregud hvor dum er det mulig åvære!?
Gjest Burma Skrevet 12. juni 2005 #13 Skrevet 12. juni 2005 du virker ikke helt god i huet du da?!!!! som kommer med slik einnlegg ut av det blå! kom deg ut av debatten da vel om du har så mye mot det! herregud hvor dum er det mulig åvære!? Hva med å argumentere for hvorfor vi skal støtte nasjoner som konsekvent bryter menneskelige rettigheter? Du er vel ikke så blåst i hu'et at du ikke har fått med deg hva som skjer rundt i verden.....inklusive Tyrkia?
Gjest tilburma Skrevet 12. juni 2005 #14 Skrevet 12. juni 2005 nei da må vi ikke reise til sverige, for all del! de klarer jo ikke å holde på fangene sine og kongen der er jo gal!!! farlig det!! heller ikke til danmark, mer rasistisk land har jeg ikke vært borti!!! uff og uff usa da, det er jo livsfarlig, de skal jo være så store og sterke og tro de eier hele vcerden med sin makt! det er farlig det! tyrkia, fy og fy, ingen menneskerettigheter der!!! pakistan, herregud hvem drar dit, der dreåper dem jo barna sine i såkalte æresdrap!! india på sin side, er langt fra bedre! japan, fy ameien der er det mye prostitusjon, det er for jævlig å ha et slikt kvinnesyn! thailand, nei der drar man jo kun for å hente disse kvinnfolka og bruke dem her i norge! vi kanke støtte det barnearbeidet der heller... asia generelt har et dårlig syn på folk flest, ja hvertfall kvinnfolk! egypt da, der selger dem jo kvinnfolka for kameler!! joa da var det utrolig mange steder igjen! godt vi har lille norge da;) du lever i en boble burma!!!snakker om at andre er blåst i huet!
Gjest Burma Skrevet 12. juni 2005 #15 Skrevet 12. juni 2005 Gud så hjelpesløst, "tilburma". Ingen av de nasjonene du nevner, bortsett fra Tyrkia, er på FN,s fy-liste mht hvordan de behandler sine minoriteter. Tyrkia bryter konsekvent internasjonalt vedtatte menneskerettighetsprinsipper. Ikke skjønner jeg at folk har samvittighet til å dra dit på ferie, når man har de greske øyer like ved, med samme klima som Tyrkia. Et land som f eks tillater at flyplass-parasitter som lurer penger av turister ved å utgi seg for representanter for norske reiseselskaper og "liksom" hjelpe de med bagasjen, gir jeg ikke mye for. Når de i tillegg opptrer uten folkeskikk, så fortjener de ikke turister.
Gjest Burma Skrevet 13. juni 2005 #17 Skrevet 13. juni 2005 Bra at du konkluderer med noe som ligner litt på fornuft.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå