Gå til innhold

.


Mia1990

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha to babyshowers hvis det er så jævla viktig da.

Hvem i huleste gidder å bruke masse emosjonell energi på å bry seg om noen andres babyshower..

Anonymkode: 88bae...4f7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som faktisk bryr som om den personen som baby showeren skal holdes for, kanskje? Men jeg forstår at du ikke skjønner det, for med den holdningen der kan det umulig være noen som hadde brydd seg om din! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mia1990 skrev:

En som faktisk bryr som om den personen som baby showeren skal holdes for, kanskje? Men jeg forstår at du ikke skjønner det, for med den holdningen der kan det umulig være noen som hadde brydd seg om din! 

Da spør du enkelt og greit hva den personen vil, og så gjør du det.

Anonymkode: 88bae...4f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da spør du enkelt og greit hva den personen vil, og så gjør du det.

Anonymkode: 88bae...4f7

Ja, så da spør man enkelt og greit om personen det gjelder foretrekker hemmelig baby shower nr 1, eller en hemmelig baby shower nr 2? Øhh.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag ekstra babyshower hvis du vil. Men hvorfor bryr du deg så voldsomt? Herregud, det er ikke dåpen vi snakker om her altså. 

Kan du ikke bare la dem styre og så møter du opp? Enkelt og greit. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mia1990 skrev:

Ja, så da spør man enkelt og greit om personen det gjelder foretrekker hemmelig baby shower nr 1, eller en hemmelig baby shower nr 2? Øhh.. 

Du har ikke sagt noe om at det skal være hemmelig. Høres forresten ut som en dårlig idé, med mindre du vet at denne personen elsker overraskelser med masse folk.

Du skaper bare problemer for deg selv ved å gjøre det hemmelig. Bare snakk med henne.

Anonymkode: 88bae...4f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Lag ekstra babyshower hvis du vil. Men hvorfor bryr du deg så voldsomt? Herregud, det er ikke dåpen vi snakker om her altså. 

Kan du ikke bare la dem styre og så møter du opp? Enkelt og greit. 

Som sagt er dette runde nr 2, med de samme menneske bak festen. Forrige gang bidro de med eBay pynt til 20 kr, og gav en gave som var en bamse til en 50 lapp, no joke! De planlegger og styrer nok en gang uten hverken penger, eller vett. Jeg bryr meg for jeg synes det er vanvittig trist for en av mine aller nærmeste familiemedlemmer at dette er baby showeren hun får, nok en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mia1990 skrev:

Som sagt er dette runde nr 2, med de samme menneske bak festen. Forrige gang bidro de med eBay pynt til 20 kr, og gav en gave som var en bamse til en 50 lapp, no joke! De planlegger og styrer nok en gang uten hverken penger, eller vett. Jeg bryr meg for jeg synes det er vanvittig trist for en av mine aller nærmeste familiemedlemmer at dette er baby showeren hun får, nok en gang.

Ok men da kan du jo ordne noe selv da. 

Jeg har forresten tre barn, aldri hatt en eneste babyshower og har heller ikke savnet det...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Ok men da kan du jo ordne noe selv da. 

Jeg har forresten tre barn, aldri hatt en eneste babyshower og har heller ikke savnet det...

Det er opprettet en gruppe der de deler ut arbeids oppgaver, for de har selvsagt ikke midler til å holde matvarer, kaker og div selv. Men alt som skal bidras med skal de ha full kontroll over, og helst gjøre selv allikevel. Så det er ikke som en ikke PRØVER å bidra. Men flott for deg at du ikke savnet det, folk er forskjellig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...