Gå til innhold

Sjenert eller mistet interessen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dater en mann nå som er veldig sjenert, dette varslet han om før vi møttes. Han har overnattet noen ganger og vi har hatt sex. Sist gang han var hos meg ble det bare litt kos og ikke noe mer. Før har det vært han som har tatt initiativ til å komme, og denne siste gangen var det meg.. Tror dere alt håp er ute? Blir så usikker når han virker tilbakeholden som han gjorde sist😒 Tips mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si.. er i lignende situasjon selv! 

Anonymkode: af97f...2dc

Skrevet

Det er jo egentlig umulig for oss å svare på dette 🙈 har selv vært i samme situasjon. Endte med at vi ble samboere 👍🏼

Anonymkode: 0f633...20d

Skrevet

Normal sjenanse bruker jo gå over når man blir kjent, så det ligner jo mer på at han har mistet interessen. Men det er lov å spørre.

Anonymkode: b9c5a...476

Skrevet

Eller kanskje han bare er en veldig kjedelig person? Det bør jo være spenning så tidlig

Anonymkode: fbdbd...c65

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo egentlig umulig for oss å svare på dette 🙈 har selv vært i samme situasjon. Endte med at vi ble samboere 👍🏼

Anonymkode: 0f633...20d

Hehe ja.. var nok bare jeg som dro konklusjoner for fort😅 Nå virker alt bra igjen!

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normal sjenanse bruker jo gå over når man blir kjent, så det ligner jo mer på at han har mistet interessen. Men det er lov å spørre.

Anonymkode: b9c5a...476

Ja.. er ikke mange besøkene det har vært og det er veldig tidlig ennå så regner med at han ikke er helt varm i trøya ennå! Nå virker iallfall alt bra, var nok bare meg som dro trekninger for fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...