Gå til innhold

Dere som er gifte og har elskere...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere alltid beskyttet sex- altså med kondom? hva med oral- gir/får dere dette ubeskyttet eller..?

Anonymkode: b5497...6d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venninne som har en affære.. Og hun sier at hun ikke går på prevensjon (mannen er sterilisert) og de bruker ikke kondom 🤮. Lurer på hvorfor hun tør, i det hele tatt. Både for mulighet for graviditet OG kjønnssykdommer... 😒

Anonymkode: 9c43c...9f1

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venninne som har en affære.. Og hun sier at hun ikke går på prevensjon (mannen er sterilisert) og de bruker ikke kondom 🤮. Lurer på hvorfor hun tør, i det hele tatt. Både for mulighet for graviditet OG kjønnssykdommer... 😒

Haha, så turn off!😂

Anonymkode: 45f36...dec

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, så turn off!😂

Anonymkode: 45f36...dec

Ja, jeg vet! 🤮 Og hun har ingen garanti for at elskeren bare ligger med henne.. Kommer til å ta seg ut om hun kommer hjem med en kjønsssykdom 😒

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj. Driver hun å forteller deg om det? Hvordan det er, hva de gjør osv... Hadde en venninne av meg holdt på sånn, så hadde hun ikke vært en venninne lenger. 

Anonymkode: 029b6...c59

Skrevet

Noen andre erfaringer...? 

Skrevet

Bruker alltid kondom. Uten kondom, null moro. Siden han også har flere på gang enn meg, så tar jeg ingen sjanser. 

Anonymkode: 78034...d7c

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sex med en gift mann en gang, brukte ikke kondom da. 

Anonymkode: 069bc...2bf

• Liker 1
Skrevet

Nei, vi er voksne og gidder ikke kondom. Er langt opp i førtiåra og lite fruktbar. Ektefellene våre har ikke sex med andre, om det skulle vise seg at de var det og uhellet skulle skje så er det vel bare å ta en tur til legen? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 2e729...616

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi er voksne og gidder ikke kondom. Er langt opp i førtiåra og lite fruktbar. Ektefellene våre har ikke sex med andre, om det skulle vise seg at de var det og uhellet skulle skje så er det vel bare å ta en tur til legen? 🤷🏼‍♀️

Men ehh- om mannen din plutselig får en kjønnssykdom, og han vet han ikke har hatt sex med andre enn deg- vil han ikke da gå fra deg? Han skjønner jo at det må være deg da, er du ikke det minste redd for det?

• Liker 4
Skrevet

Bruker alltid kondom med elsker!! Alltid alltid alltid. Og tester meg ofte og alltid før og etter hver ny elsker. 
K40

Anonymkode: 1fdc1...cd4

• Liker 1
Skrevet

Bruker ikke kondom, hopper av i svingen. Går heller ikke på annen prevensjon..

Anonymkode: 93fef...773

Skrevet

Jeg er sterilisert og det var derfor nabodama ble elskerinna mi, mann hennes reiser mye i jobben og da er det kort vei hjem til meg

Anonymkode: ad845...42c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men ehh- om mannen din plutselig får en kjønnssykdom, og han vet han ikke har hatt sex med andre enn deg- vil han ikke da gå fra deg? Han skjønner jo at det må være deg da, er du ikke det minste redd for det?

Don't bother.. Folk i denne tråden er for dumme til å tenke sånn. 

Anonymkode: 029b6...c59

• Liker 2
Skrevet

Håper svarene her er trollere

Anonymkode: f3a0c...e85

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, nei. Da får det gå som det går. Ser heller ikke for meg at den gifte småbarnspappaen jeg har sex med har så veldig mange andre. 

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sterilisert og det var derfor nabodama ble elskerinna mi, mann hennes reiser mye i jobben og da er det kort vei hjem til meg

Anonymkode: ad845...42c

Praktisk 😊 Mannen min reiser masse, så en av hans venner er min «reserve». Vi bruker ikke prevensjon, jeg er for gammel til å bli gravid, og er heller ikke rundt på andre. Skulle jeg få kjønnssykdom, ville jeg mistenkt min mann... (usj, dette hørtes kaotisk ut...)

Anonymkode: 599c1...80e

• Liker 1
Skrevet
På 14.2.2020 den 16.31, AnonymBruker skrev:

Hehe, nei. Da får det gå som det går. Ser heller ikke for meg at den gifte småbarnspappaen jeg har sex med har så veldig mange andre. 

nei- men HVIS han har det da? Og mannen konfronterer deg med at han plutselig har klamydia..?

Skrevet

Her sent i januar traff jeg en dame på tinder, vi hadde sex i flere timer og jeg sov over, dagen etter kom skulle datteren komme hjem. Så ny tur på tinder og fant en dame i samme by, spanderte middag og overnattet der. Rakk ikke dusje engang og ikke brukte jeg kondom på noen av de heller 🙃 så mulig far til to i oktober i samme by... ikke vet jeg 

06E4A5E1-4C0D-4608-9A7E-0A5B256BA604.jpeg

Anonymkode: 70345...eb0

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

nei- men HVIS han har det da? Og mannen konfronterer deg med at han plutselig har klamydia..?

Ja, da får han ta seg en tablett kur da. Og så skjønner han vel noen har vært utro og så får vi se om vi gidder å skille oss? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...