AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Del Skrevet 12. februar 2020 Aurora Bella , hva syns dere ? Ei venninne har kalt datteren dette navnet. Anonymkode: bc4d9...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #2 Del Skrevet 12. februar 2020 Litt tungt, navnene passer dårlig sammen og jeg liker hverken Aurora eller Bella. Men det er i mine øyne hverken belastende eller spesielt på noen måte. Hadde ikke reagert på annet enn «Åja». Anonymkode: 0d57d...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 12. februar 2020 #3 Del Skrevet 12. februar 2020 Så overskriften og trodde det var noe på stjernehimmelen som var nyoppdaget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #4 Del Skrevet 12. februar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aurora Bella , hva syns dere ? Ei venninne har kalt datteren dette navnet. Anonymkode: bc4d9...d11 Har ei datter som heter Aurora selv, og hun har to fornavn. Noe ala «Aurora Marie». Aurora Bella ble litt voldsomt i mine ører 😬 Anonymkode: 87553...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 13. februar 2020 #5 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Ikke min smak. For meg er det Bella som tipper navnet over kanten. Er det en hund? Er det en båt? Er det et veskemerke? Jeg ville gjettet både lenge og mye før jeg hadde gjettet på at det er et barn. Endret 13. februar 2020 av Ullvott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå