Gå til innhold

Ukas hatobjekt 6: En dag fylt med hat.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden jeg er litt lat og har generelt endel å gjøre denne uken så lar en kompis trå til med hatet sitt denne uken.

Jeg sjekka nemlig inboxen min og fant denne herlige mailen:

Fy faen detta har vært den værste dagen i mitt liv!

Dagen starter som kjent 00.01, noe som for min del betydde et mer ustabilt nett enn det dem har i svarteste bolivia.. Jeg tryna som en gris, å hver gang jeg dro ned stash fra web`n så fikk jeg brittas bluescreen så det smalt i kassa. Jeg ga engentlig ganske faen, ettersom jeg samma dag skulle opp tidlig for å ta årest 4. eksamen !, noe som betyr at jeg fortsatt har 3 forpulte svette eksamener igjen.  

Men før jeg sovna, måtte jeg lese gjennom detta forpulte innholdet i pensum, noe som var så jævla tørt og kjedlig at jeg vurderete å ronke etter stillbilder av Frodo og feite Sam..  

Når jeg endelig sovna, langt på natt, så blei jeg faen meg vekt hele tida av en plasom liten mygg jævel, som sucka blod som en moskito på nægerjakt i svarteste steppelandet i Afrika. Når du er relativt trøtt, å ikke ser en dritt klarte jeg kunststykke å banke håndleddet i den skarpe fitte kanten på DVD hylla mi.. dette resulterte i noe blod, som igjen trakk en ny skvadron med sultne killer mygg inn på rommet. Fant ganske kjapt ut at her var det bare å gi faen, legga seg under dyna å sova.. Det blei seff dritvarmt, noe som resulterte i skallebank fra helvete..  

Etter å ha sovi i knappe 2 timer, ringte vekkeklokka, som jeg hadde klart å stille inn på 05.15 istedet for 07.15... Seff klarte jeg faen ikke få sova igjen etter dette, så jeg blei liggandes å tenke på vakre tanker om helvete og svovel.

Ved 08.00 tida klarte jeg å få den bleifeite kroppen ut av senga, slenge daukjøttet inn i dusjen som seff ikke spruta annet enn kaldt vann. Helvetes ustabile vannkrana fra helvete, gjorde at jeg skvatt til så jævlig at ryggen klikka2k.. Neste halvtimen så jeg ut som den jævla ringern av Notre Damm, med pukkellrygg fra heite helvete. Svarte faen, denna dagen hadde allerede bydd på mye positivt.. Da jeg skulle trøkke noe mat i trynet klarte jeg seff å miste melkekartongen utover gulvet på kjøkkenet.. Så ut som gulvet til *****, like hvit, klissete å jævlig.. men i mitt tilfelle, bare melk.. Anyway betydde dette at jeg aldri rakk å få i meg frokost før jeg blei henta av Tyrkern... Siden bilen min er på verksted enda, må jeg snylte på andre om dagen. Det betyr at jeg ikke er DJ i min egen bil, og som regel må høre på sanger som DMX, Britney does the toxic cock og andre klassikere fra MTV fresh funky suck my cock hits top 5 hele tida..  

På skolen kom jeg seff for seint til eksamen, så jeg fikk sånne stygge blikk å kommentarer av noen feite eldre husmødre.. Jeg ga seff faen, ba til satan å satte meg ned på første rad.. Da jeg så oppgava skjønte jeg at dagen ikke var skulle bli noe bedre... Oppgaveteskten var skrivd av en ordblind somalier som bor i ei fjellkjærke i asyl.. Skjønte seff ikke oppgave, før eksamen var ferdig, så nå er det fakta faen at jeg garantert strøyk i det helvetes hore faget. Satt 3 timer og skreiv til ingen nytte, noe som har ført til seriøse krampetrekninger i handa..  

Etter eksamen måtte jeg menge meg 5 min med de freshe fittene på BI, der jeg overhørte følgende 2 samtaler: " Frans Ferdinan skal på skoleball med Josefine Von Petra den 9. til helga " - " Willhelm Fredrico har kjøpt seg ny BMW, så nå skal Petra Pilatutus overta Porchen hans " ..  

Endelig ute av den jævla skolen, måtte vi kjempe en helvetes kamp mot naturen, som hadde dampa opp bilen til 85 + grader.. Det var så varmt at jeg faen meg kunne smelta stål i hanskerommet..  

På vei hjem, så viser det seg at Elkjøp enda ikke har klart å fikse telefon min, i frykt for å bli bura inne, skal vi ikke gjengi den telefonsamtalen her..  

Tyrken gjorde meg dagens tjeneste, ved å kjøre meg til jobb.. Ellers måtte jeg løpt til stasjon og knota med tog og annet dritt.. Vel framme på jobb, måtte jeg så jævla på dass at det føltes som om ræva skulle revne..( hehe, nei ikke sånn knute style ;p ) Men så fort jeg kom, måtte sjefen til drammen ASAP pga noe familiegreier, så jeg blei ståandes bak disken med masse kunder 7 timer i strekk.. 7 timer i varmen gjør noe med skallen, spess når du ikke har noe veske, og må så på dass at jeg kunne fylt 2 godstog fra nsb... skal ikke si noe om jobben, for da sitter jeg her i flere timer, men jeg fikk seff årets største forsendelse av varer, samt et rush av bønder som gjorde at faen ikke så annet enn kø, så langt øye rakk..  

På jobben så snakker jeg med fattern, som har har blitt ringt opp fra verkstedet der nazi stålet mitt er på EU kontroll/reprasjon.. Noen helvetes degoser/narkisser/wiggere/sigøynere eller noe annet dritt har jekka opp børsa, fjerna felga med dekk å stikki av.. Så nå står jeg der med en bil uten hjul.. jeg sier det klart i fra nå, når jeg får tak i det rasshølet som har gjort detta, skal jeg faen meg kjøre den jekken og hjultrekker dritten så langt opp i rasshølet på personen at han må trekke det ut ved hjelp av vinsj og et f-16 fly i takeoff fart.. Detta er som kjent 4 gang eller noe, det er masse dritt med denna hore bilen, så jeg begynner å bli lei, ettersom dem som gjør det, ikke for noe straff.. denna gangen skal jeg personlig bygge et lydtett rom, der mr. Neseblod og Onkel smerte kan skambanke dem i 5 dager i strekk..  

Eneste jeg håper på nå, er at noen kjører seg ihjæl med de felga.. siden dem er så skeive at faren til ******* måtte stabelisere dem med 50 kg bly pr felg... fortsatt var det de meste vinglete drittfelga han har sett pr. dags dato.. dessuten, etter dusjen oppe knela har dem fungert som ei skål til å ha såpe i nedi i dusjen i kjellern.. det betyr at når jeg satte dem på, sklei bilen av seg sjøl på asfalt.. jeg håper det rasshølet kommer inn i en glatt sving, å han smeller i fjellveggen, så jeg kan anmelde han for stjeling/heling, å le av foreldra hans når han ligger dau i grava..  

Etter jobben, måtte jeg løpe som en gris ned stasjon i hokksund, som gjorde at jeg mista 100 spenn ut av lomma.. sitta på et tog, seff i samma kupe som 14 felleskjøpsbekledde bønder... Har faen ikke lukta så hest og sau, siden jeg overaska ****** og ***** i garasjen til ****, aka garasjemann...  

Når jeg kom til Mjøndalen, var det bare å traske over til sonnys.. bestile mat på forhånd, så fatten rakk plukke meg opp.. Eneste helvete, var at mario ikke var der, så han lange stygge jævlen mekka babben.. seff hadde han misforstått betillinga, så jeg satt der med en burger ved siden av. Men det er bare et luksusproblem.. Han hadde derimot mekka meg en svak babb, noe som smaker like mye som rævhår i kokandes vann, og kjøttbitanen var mindre enn tegnestifter og smake stekt asfalt.. HELVETE FAEN , for ikke snakke om pommesfritsen, som så ut som noe avkappa tær, som hadde liggi på vannglass i 4 mnd.. smakte faen meg pressa sagflis i vann..  

Seff når jeg kom hjem, skjønner jeg at cola var det lite av i heimen, så jeg måtte drekke vann.. som kjent smaker detta bebodd algegjørme, å er farligere å drekke en VX gass blanda med napalm... Babb uten cola, er som en bil uten hjul.. det går faen ikke ann.. noe jeg så jævlig har fått kjenne i dag...  

Nå er jeg bare drittlei, skal slappe av i kjellern.. har fått henta cola, skal høre på Svartmetall hele natta og se på videoklipp fra Afghanistan/Irak av amerikanere som bomber lokalbefolkning, å lurer dem til å tru at det bare var et svar fra gud, om vonde kornavlinger i tida framover.. ahha, uvitende idioter.. kjenn Tomahawk makta..

Videoannonse
Annonse
Gjest mr nice guy
Skrevet

godt å se at det er noen som har det verre enn meg :ler:

Skrevet

Den skal jeg lagre og ta fram på en dag som virkelig suuuuger... :ler:

Skrevet

Fint å høre at noen har det verre enn meg om dagen. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

:ler:

Noen ganger er det bare godt å le litt av andres pinsler!

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler::ler::ler: Det var litt godt å høre at andre også kan ha dårlige dager.. selv er jeg fornøyd med meg selv i dag.. jeg krysset en grense jeg aldri trodde jeg skulle gjøre.. jeg gikk ut på kafe alene og traff kun ukjente mennesker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...