Gå til innhold

Ned 5 kg uten trening


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

jeg er nesten 1,80 høy og veier 90 kg. Har lyst til å gå ned 5 kg for føle meg mer vel.  Problemet er at jeg hater å trene, og jeg liker ikke å gå rundt sulten (blir uvel og svimmel når jeg blir velldig sulten). Så det å spise mindre er heller ikke aktuelt. Jeg har vel forstått at jeg må spise annerledes. 
 

Jeg spiser grovt brød hver dag, er glad i grønnsaker osv. Problemet er at jeg er skikkelig godtemums, og spiser sikkert et eller annet godt hver dag. Er det realistisk at det å kutte godteri i uka kan gjøre at jeg på sikt går ned 5 kg (har god tid, så jeg må ikke hasteslanke meg). Har veid 90 kg så lenge jeg kan huske.

er glad i sushi- er det mye kalorier?

føler jo det et sunt siden det er fisk😁

Anonymkode: c9ed9...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tell kalorier så går du ned i vekt. Sushi Og godteri er kaloririkt. Grønnsaker er mye mat for lite kalorier. Du må være villig til å ofre noe for å oppnå noe. 

Anonymkode: 2d1de...22b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på hva du mener med at du spiser noe godt hver dag. Hva er det sånn typisk? 

Slutte å spise en rute sjokolade om dagen og gå ned 5 kg - neppe 

Slutte å spise en pose chips om dagen - trolig :)

Mange typer sushi er sunt, men kaloririkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser minst en sjokolade (ikke sånn storplate). i dag har jeg spist 1/3 pringlesrør og en stor neve nøtter med sjokolade. 

noen ganger en skål smågodt.. tror jeg har grei forbrenning siden jeg holder meg på samme vekta.. 

er som sagt veldig godtemums, men skal ta meg sammen! 

Anonymkode: c9ed9...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gå ned i vekt må du være i kaloriunderskudd. Så enkelt er det. 

Anonymkode: 6500c...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...