Gå til innhold

Hva er poenget med happn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når de man matcher med ikke svarer? Jeg er dame, og sitter ikke å venter på at matchen skal sende mld først. Men hva er greia? Samler dere menn matcher bare fordi? 

Jeg er på happn fordi jeg har lyst på kjæreste. Jeg har lyst til å bli kjent med noen å se hvor det bærer. Vurderer å slette hele appen

Anonymkode: 40380...b53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være hundre grunner til at folk ikke svarer. Noen er nok på sånne tjenester fordi de ønsker bekreftelse. Andre matchet med deg, og så ombestemte seg i etterkant. Kan være de ikke synes det du skrev var sjarmerende. Det kan jo også skje andre ting i livet som saboterer. Kan tilmed tenke meg at Happn har tekniske problemer iblant.

Hvor tålmodig er du? Jeg har opplevd å se en melding når jeg har våknet, men tenkt at jeg kan svare på den etter jobb/handletur/sosial greie, og så opplevd at meldingen og matchen har vært slettet før jeg fikk svart.

Lurer også litt på hvor mange du har kontaktet, som ikke svart deg. 2-3 stykker høres helt normalt ut. 5-6, da skal du ha en del uflaks, 10+ så høres det ut som det er noe merkelig på gang.

• Liker 1
Skrevet

Damer gjør det samme de også. Tydeligvis bare bekreftelse de er ute etter.

• Liker 3
Skrevet

Det samme er det på Badoo, Sukker etc. Veldig mange bruker det som egoboost og tidsfordriv. Irriterende for oss andre som søker seriøst. Men bare sil ut alle som ikke vil treffes eller svarer. Har kastet vekk nok tid på slike og tiden og energien får man aldri tilbake. Savner gode gamle tider der man møttes på normal måte,der man kunne bli kjent uten konkurranse bal neste sveip.

Anonymkode: d066c...1d7

Skrevet
2 timer siden, Okapi skrev:

Kan være hundre grunner til at folk ikke svarer. Noen er nok på sånne tjenester fordi de ønsker bekreftelse. Andre matchet med deg, og så ombestemte seg i etterkant. Kan være de ikke synes det du skrev var sjarmerende. Det kan jo også skje andre ting i livet som saboterer. Kan tilmed tenke meg at Happn har tekniske problemer iblant.

Hvor tålmodig er du? Jeg har opplevd å se en melding når jeg har våknet, men tenkt at jeg kan svare på den etter jobb/handletur/sosial greie, og så opplevd at meldingen og matchen har vært slettet før jeg fikk svart.

Lurer også litt på hvor mange du har kontaktet, som ikke svart deg. 2-3 stykker høres helt normalt ut. 5-6, da skal du ha en del uflaks, 10+ så høres det ut som det er noe merkelig på gang.

Vil si jeg er ganske tålmodig. Har i dag sletta en del matcher som gikk helt tilbake til sommeren 18. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil si jeg er ganske tålmodig. Har i dag sletta en del matcher som gikk helt tilbake til sommeren 18. 

Det er litt imponerende, ti poeng for det. Men åssen er responsen du får? Svarer mesteparten, halvparten, eller én av ti?

Skrevet

Jeg tror du har hatt uflaks, kanskje svarer alle neste 10 du sender til. Har enda til gode å ikke få svar på en meld jeg sender først, men har dog opplevd at en fyr plutselig slettet meg midt i samtalen, så er mye rart. Er kanskje konsekvensene av at det er for mye å velge mellom?

Anonymkode: ff25f...d9e

• Liker 1
Skrevet

Er ikke alle jeg har sendt mld til. Men av de jeg har sendt mld til har kanskje 1 av 8 svart. Utrolig lav svar prosent hvertfall 🤷‍♀️

Skrevet

Jeg er/har vært i begge ender. Det hender jeg har sendt melding først og ikke fått svar. Og jeg matcher med flere hvor ingen av oss skriver. Jeg synes det er slitsomt å skrive med mange på en gang, samtidig som jeg fort kan sitte å sveipe når jeg kjeder meg og så får jeg matcher som jeg egentlig ikke har tid til å skrive med fordi jeg har et par andre jeg skriver med. Noen ganger skriver matchene til meg etter en stund, og akkurat da dater jeg noen så da velger jeg å ikke svare før jeg har funnet ut om det blir noe mer seriøst med han jeg dater. Jeg vet det er feigt, men det har vært lettvint sånn. 

Anonymkode: e01a5...067

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet

Stalky vibes...Hvorfor ville jeg snakke med en random menneske jeg ikke kjenner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...