Gå til innhold

Vedtak om Krekars utlevering til Italia


Drizzt

Anbefalte innlegg

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/AdmLxn/amundsen-om-mulig-krekar-utlevering-en-gledens-dag

 

Jøss. Samtidig kommer advokaten hans Meling og sier de vil prøve vedtaket for retten. Igjen? Det høres ut for meg som et forsøk på å drøye utleveringen mest mulig ved å starte rettssak etter rettssak. Er det egentlig lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Drizzt skrev:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/AdmLxn/amundsen-om-mulig-krekar-utlevering-en-gledens-dag

 

Jøss. Samtidig kommer advokaten hans Meling og sier de vil prøve vedtaket for retten. Igjen? Det høres ut for meg som et forsøk på å drøye utleveringen mest mulig ved å starte rettssak etter rettssak. Er det egentlig lov?

Nøyaktig hva skal de prøve i retten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting irriterer meg mer enn at vi skal holde på sånne folk men hun stakkars dama som har 4 barn født i Norge skal utvises i 2 år pga at hun løy på identiteten sin. Da er er det veldig om å gjøre å splitte mor og barm for mange år fremover mens Krekar snor seg rundt alt som er av norske lover. Send han til Italia 👍🏻👍🏻👍🏻. Sånne folk skal vi betale skatt på. Hva bidrar han med?? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Drizzt skrev:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/AdmLxn/amundsen-om-mulig-krekar-utlevering-en-gledens-dag

 

Jøss. Samtidig kommer advokaten hans Meling og sier de vil prøve vedtaket for retten. Igjen? Det høres ut for meg som et forsøk på å drøye utleveringen mest mulig ved å starte rettssak etter rettssak. Er det egentlig lov?

Ordnet seg for lov og orden partiet Frp, Oh the irony 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Drizzt skrev:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/AdmLxn/amundsen-om-mulig-krekar-utlevering-en-gledens-dag

 

Jøss. Samtidig kommer advokaten hans Meling og sier de vil prøve vedtaket for retten. Igjen? Det høres ut for meg som et forsøk på å drøye utleveringen mest mulig ved å starte rettssak etter rettssak. Er det egentlig lov?

Advokater kan gjøre hva de vil de. Alt de foretar seg avgjøres i retten. Retten er på ingen måte pliktig til å følge loven og saken kan derfor ankes høyere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, The Kitten skrev:

Nøyaktig hva skal de prøve i retten? 

Vedtaket om utlevering, slik jeg forstår det. For all del er det sikkert de vil klage, men da avgjør Kongen i statsråd hva som skjer. Nå er saken så godt opplyst og dokumentert at det er pinlig at det fortsettes med utsettelser og trenering. Det er ikke akkurat noe nytt i saken, vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg bryr meg katta om han Krekar. Vi har større problemer i samunnet enn denne ene mannen. Det påvirker ikke mitt, min families eller mine venners liv i det hele tatt.

Men sikkert fint om han blir sendt ut og dømt for tullet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
8 timer siden, Drizzt skrev:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/AdmLxn/amundsen-om-mulig-krekar-utlevering-en-gledens-dag

 

Jøss. Samtidig kommer advokaten hans Meling og sier de vil prøve vedtaket for retten. Igjen? Det høres ut for meg som et forsøk på å drøye utleveringen mest mulig ved å starte rettssak etter rettssak. Er det egentlig lov?

Meling tjener vel gode penger på Krekar.

Endret av Villfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker om politisk prosess!  Her har FrP jobbet på spreng for å holde sitt løfte til velgerne om å få Krekar ut av landet.  Deres siste stunt var å få en avtale om utlevering til Italia.  Og på hvilket grunnlag?...  

Krekar har aldri vært dømt for terrorvirksomhet, verken i Norge eller i Italia.  Mannen har vært overvåket døgnet rundt i mange år. Kan noen tenke seg til hvilken påkjenning dette må være? ...  Er det så rart at mannen føler seg sint og frustrert?  

Om Norge virkelig ER en rettsstat får vi testet nå.  Jeg er ikke av dem som tror at det ikke skjer urette dommer i Norge.  Er ganske sikker på at Krekar-saken ikke er ferdig med dette.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Zienna skrev:

 Kan noen tenke seg til hvilken påkjenning dette må være? ...  Er det så rart at mannen føler seg sint og frustrert?  

Who cares? Hadde mannen endret seg ville sanksjonene opphørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Bente1234 skrev:

Ingenting irriterer meg mer enn at vi skal holde på sånne folk men hun stakkars dama som har 4 barn født i Norge skal utvises i 2 år pga at hun løy på identiteten sin. Da er er det veldig om å gjøre å splitte mor og barm for mange år fremover mens Krekar snor seg rundt alt som er av norske lover. Send han til Italia 👍🏻👍🏻👍🏻. Sånne folk skal vi betale skatt på. Hva bidrar han med?? 

Ja, og krekar har kostet Norge godt over 12 millioner. Money well spent? :P Nei, få han ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...