Gå til innhold

Fargelegging - blyanter


lillesnillelilla

Anbefalte innlegg

I tillegg til blyantspisser trenger jeg flere fargeblyanter siden datteren min har tatt med flere av de jeg hadde for å ha hos faren sin. Og det er helt greit. De fleste jeg har er kjøpt løse på vanlig bokhandel av merket Lyra superfurby. Syns disse er greie å bruke, men når jeg nå skal kjøpe noen som da stort sett bare kommer til å bli brukt av meg kan jeg godt tenkte meg å gjøre litt research og kjøpe noen litt dyre blyanter. Helst noen da som kan kjøpes enkeltvis slik at jeg kan supplere med farger ved behov. Liker godt å bruke blyanter med litt tykkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se på merket Derwent, De har mange gode. Kan kjøpes enkeltvis hos kunstmateriellforretninger.

Anonymkode: 5dfa4...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Caran D'Ache både fargeblyanter og pasteller, men til tegning og maling. De er vannoppløselige så de brukes også til akvarell, men jeg ser at de har også fargeblyanter som ikke er vannløselige: https://www.tudos.no/produkt/caran-dache-luminance-sett-12-pack-luminance-6901/
De jeg har har utrolig sterke og fine farger, så jeg vil tro at disse også er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! De forskjellige skal sjekke ut! Dere har vel ikke tips til tusjer også som ikke går gjennom og har god kvalitet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...