Gå til innhold

Usikker date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Datet enn mann en stund, etter noen uker ville han ha en pause pga kaos i hodet sitt.(Forrige dame var utro og det ble mye styr, tenker om dette er en unnskyldning for å oppføre seg dårlig eller om det er reelt)...Så  kom han på banen igjen, møtt familien og alt virket så fint. Nå er han usikker igjen. Jeg orket ikke mer så jeg sa vi får gå hvert til vårt sånn ting er nå. Og det gjør så vondt, jeg begynte å bli skikkelig forelska og tenker på han hele tiden. Jeg klarte bare ikke mer av dager han ikke tok tlf, ikke dukket opp til avtaler, til så være drømmedama.Er det noen mulighet for at noen menn bare trenger litt tid for å så komme tilbake og være på samme spor som jeg var? Eller er dette kjørt? Trenger alle gode råd her.

Anonymkode: 7bd69...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei sånne menn er typisk bare ute etter en rebound 

Anonymkode: 6f2de...28d

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Datet enn mann en stund, etter noen uker ville han ha en pause pga kaos i hodet sitt.(Forrige dame var utro og det ble mye styr, tenker om dette er en unnskyldning for å oppføre seg dårlig eller om det er reelt)...Så  kom han på banen igjen, møtt familien og alt virket så fint. Nå er han usikker igjen. Jeg orket ikke mer så jeg sa vi får gå hvert til vårt sånn ting er nå. Og det gjør så vondt, jeg begynte å bli skikkelig forelska og tenker på han hele tiden. Jeg klarte bare ikke mer av dager han ikke tok tlf, ikke dukket opp til avtaler, til så være drømmedama.Er det noen mulighet for at noen menn bare trenger litt tid for å så komme tilbake og være på samme spor som jeg var? Eller er dette kjørt? Trenger alle gode råd her.

Nei, dette høres ikke ut som en fyr som du skal kaste bort mer tid på. Er han interessert i DEG, så er han det. Han framstår useriøs på mange måter, han innleder noe med deg uten å føle seg ferdig med forrige forhold, så er han "usikker". Så er han sikker igjen og introduserer deg for familien, så er han usikker igjen...Nei, dette blir for dumt. 

Skrevet

Gått en uke i dag.. ikke hørt ett ord. Hadde vel bare håpet han ga noe lyd fra seg. Ts

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Gått en uke i dag.. ikke hørt ett ord. Hadde vel bare håpet han ga noe lyd fra seg. Ts

Er han sånn i starten vil det aldri bli bedre, heller verre og verre og verre til du mister deg selv. Hilsen ei som først tilbragte 9 år med en sånn mann, så 1 år med en ny sånn mann og nå lever godt alene.

Anonymkode: cbacc...34a

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han sånn i starten vil det aldri bli bedre, heller verre og verre og verre til du mister deg selv. Hilsen ei som først tilbragte 9 år med en sånn mann, så 1 år med en ny sånn mann og nå lever godt alene.

Det har du nok rett i.. synd man ikke ser sånn tidligere før man får det kjipt i ettertid. Takk for svar.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det har du nok rett i.. synd man ikke ser sånn tidligere før man får det kjipt i ettertid. Takk for svar.

Bare hyggelig, den gode nyheten er at nå vil du kjenne enda sterkere når det faktisk kjennes rett ut, i form av at når ting bare er glidende og enkelt i starten så setter du enda mer pris på det. Lykke til 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...