Gå til innhold

Barnehagelærer i kommunen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

504.000 med 10 års ansiennitet. Ansatt som barnehagelærer- men det er «alle» i denne kommunen, ingen skille mellom pedagogisk leder og barnehagelærer i ansvar/oppgaver. 
 

videreutdanningen min, 30 studiepoeng, får ingen uttelling. Blir slik når barnehagen selv kan avgjøre om utdanningen er relevant eller ikke. Da blir en ofte slått urelevant pga barnehagens økonomi. Ingen kam komme å si at videreutdanning som omhandler norsk som andrespråk og flerkulturell pedagogikk ikke er relevant i dagens barnehage i en norsk storby!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2020 den 12.47, AnonymBruker skrev:

Oi, det lønner seg å jobbe i privat kjede med mindre man bor i Oslo ser jeg.

Jeg jobber privat, har 459000. Har kun 1 års annsinitet så jeg ligger på laveste nivå.

Anonymkode: b6961...311

Hva slags pensjonsordning har du? Uføredekning? Arbeidstid og ferie?

Anonymkode: c008d...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blatter skrev:

504.000 med 10 års ansiennitet. Ansatt som barnehagelærer- men det er «alle» i denne kommunen, ingen skille mellom pedagogisk leder og barnehagelærer i ansvar/oppgaver. 
 

videreutdanningen min, 30 studiepoeng, får ingen uttelling. Blir slik når barnehagen selv kan avgjøre om utdanningen er relevant eller ikke. Da blir en ofte slått urelevant pga barnehagens økonomi. Ingen kam komme å si at videreutdanning som omhandler norsk som andrespråk og flerkulturell pedagogikk ikke er relevant i dagens barnehage i en norsk storby!

Hvor tok du den videreutdanningen, og hva heter den? Kunne tenkt meg å ta den selv. Jeg jobber i en barnehage hvor pedagogene som jobber her har ansvar for ulike fagområder. 

Anonymkode: 0a99e...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tok du den videreutdanningen, og hva heter den? Kunne tenkt meg å ta den selv. Jeg jobber i en barnehage hvor pedagogene som jobber her har ansvar for ulike fagområder. 

Anonymkode: 0a99e...096

Den tok jeg i Volda. Den het «norsk som andrespråk og flerkulturell pedagogikk» :) anbefales!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber ikke fullt, men får 60% av 457000 4 års ansiennitet, det er inkludert 20000 for videreutdanning. Privateid bhg i kommunen. 

Anonymkode: d9b9f...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

440 000 + 15 000 i ped.ledertillegg. 7 års ansiennitet, kommunalt.

Anonymkode: 62b88...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...