AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Del Skrevet 12. februar 2020 Jeg har lest på nettet at man får innkalling til Sivilforsvaret om de mener man er egnet for tjeneste, men at de da har funnet deg etter at man har vært på sesjon i Forsvaret. Jeg ble ikke tatt videre til Forsvaret fordi jeg ikke var egnet (tror grunnen var at jeg bruker linser), men ønsket hele veien å bli med, og tenker nå at jeg kanskje hadde passet i Sivilforsvaret. Jeg er 27 år gammel, så det er jo ganske mange år siden jeg var på sesjon. Min søster var heller ikke i Forsvaret, men ble innkalt til Sivilforsvaret og hun har nå vært der i noen år, men jeg har da ikke hørt noe. Jeg er godt trent og føler at jeg kunne vært en god ressurs for dem, men kan jeg da kontakte dem, eller om noen eventuelt har opplevd å bli innkalt etter fylte 27? Eventuelt om noen vet om noe annet jeg kan melde meg frivillig til der jeg kan bidra til noe, men som da helst ikke krever noe utgifter fra min side. Anonymkode: 0d303...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Del Skrevet 18. mars 2020 Jeg ble innkalt det året jeg fylte 32. Du kan melde din interesse til nærmeste distrikt, men det er ikke sikkert at du blir innkalt. Anonymkode: 9be1f...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå