Gå til innhold

Erfaringer med Yasmin som p-pille?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Måtte skifte merke. Har fått denne. Noen med erfaringer? Gode/dårlige

Anonymkode: 116e3...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte bytte til en p-pille som inneholder ekte østrogen fordi syntetisk østrogen tydeligvis ikke funket for meg, men selv om jeg opplever det og det er min erfaring med Yasmin så tviler jeg på at den erfaringen vil hjelpe deg på noe vis, for vi har forskjellige kropper og reagerer forskjellig på hormoner. 

Anonymkode: abaff...ee8

• Liker 2
Skrevet

Som denne over; blir litt meningsløst å dele erfaringer da vi alle vil oppleve de ulike prevensjonene på ulik måte. Du kan heller lese pakningsvedlegget og sjekke ut hva det står ifht vanlige bivirkninger. Jeg hadde konsekvent hodepine av dem og det gav seg ikke før jeg sluttet på dem mange måneder etterpå. Men det tror jeg er uvanlig da, så min erfaring hjelper nok ikke deg 😊

Anonymkode: 4ed98...6d4

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de er veldig bra, har hjulpet med å stabilisere menstruasjon osv, ingen bivirkninger. Men som de over sier, det vil jo variere fra person til person.

Skrevet

Gikk på de i 15 år. Før det slet jeg med styrtblødninger, og lå rett ut med smerter i 2-3 dager hver måned. På Yasmin kunne jeg hoppe over blødning i tre måneder, fikk så en beskjeden blødning i 2 dager uten smerter. Som en bonus forsvant kvisene, men det kan ha vært alderen. Ingen bivirkninger. 

Som allerede påpekt. Finnes like mange historier som personer som har har gått på det. 

Anonymkode: 3f955...d2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...