AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #1 Skrevet 11. februar 2020 Gikk nettopp ut av dusjen og skulle tørke meg nedentil. Dette satt igjen på håndkleet og det var såpass geleaktig at jeg enkelt kunne flytte det til håndflaten min uten at det satt noe igjen på håndkleet. Har prøvd å lese meg litt opp og ser det kan tyde på sopp, men jeg har ingen svie/kløe og det lukter ingenting av det. Er 30 uker på vei og det skjer jo mye med kroppen, noen som har peiling på hva det kan være? Anonymkode: 1e072...2eb
Cer3s Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 Er nok en liten del av slimproppen 😊 den kan gå litt av og til men ingen grunn til bekymring, kroppen lager ny og erstatter det som løsner 😁
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 27 minutter siden, Cer3s skrev: Er nok en liten del av slimproppen 😊 den kan gå litt av og til men ingen grunn til bekymring, kroppen lager ny og erstatter det som løsner 😁 Ah, trodde ikke den kunne gå så tidlig. Leste litt om det nå, er det sånn at jeg bør ringe jordmor i morgen å få det sjekket eller noe? Leser og at man da ikke bør bade feks pga fare for bakterier. Tror jeg skal ringe jordmor i morgen uansett, men noen flere med erfaring? Anonymkode: 1e072...2eb
Cer3s Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah, trodde ikke den kunne gå så tidlig. Leste litt om det nå, er det sånn at jeg bør ringe jordmor i morgen å få det sjekket eller noe? Leser og at man da ikke bør bade feks pga fare for bakterier. Tror jeg skal ringe jordmor i morgen uansett, men noen flere med erfaring? Anonymkode: 1e072...2eb Så lenge du ikke har vondt eller lekker trenger du nok ikke ringe. Men er du bekymra så er det bedre å ringe en gang for mye uansett 😁 Uten at jeg skal si helt sikkert så mener jeg å huske at det med bading gjelder hvis hele proppen går og det der er en ganske minimal bit altså. Det jeg mista kunne tilsvare en tennisball i størrelse 😂 Endret 11. februar 2020 av Cer3s Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 2 minutter siden, Cer3s skrev: Så lenge du ikke har vondt eller lekker trenger du nok ikke ringe. Men er du bekymra så er det bedre å ringe en gang for mye uansett 😁 Uten at jeg skal si helt sikkert så mener jeg å huske at det med bading gjelder hvis hele proppen går og det der er en ganske minimal bit altså. Det jeg mista kunne tilsvare en tennisball i størrelse 😂 Takk igjen for svar. Tenker jeg tar en telefon i morgen uansett, fikk plutselig veldig mange spørsmål rundt den berømte slimproppen 😂 Anonymkode: 1e072...2eb
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #6 Skrevet 12. februar 2020 Da jeg var gravid opplevde jeg at det kom noe lignende som det da jeg tørket meg på do, to dager senere begynte fødselen. Anonymkode: 3445e...282
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #7 Skrevet 12. februar 2020 Jeg ringte jordmor i dag. Kunne godt hende det var slimproppen, men ikke sikkert. Skulle bare følge med de neste dagene å se om noe skjedde, ellers ville det nok ikke være noe. Anonymkode: 1e072...2eb
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #8 Skrevet 12. februar 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: Gikk nettopp ut av dusjen og skulle tørke meg nedentil. Dette satt igjen på håndkleet og det var såpass geleaktig at jeg enkelt kunne flytte det til håndflaten min uten at det satt noe igjen på håndkleet. Har prøvd å lese meg litt opp og ser det kan tyde på sopp, men jeg har ingen svie/kløe og det lukter ingenting av det. Er 30 uker på vei og det skjer jo mye med kroppen, noen som har peiling på hva det kan være? Anonymkode: 1e072...2eb Jeg har vært gravid 4 ganger og aldri opplevd slik utflod.. Anonymkode: fc08a...0f2 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #9 Skrevet 12. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært gravid 4 ganger og aldri opplevd slik utflod.. Anonymkode: fc08a...0f2 Aldri opplevd før selv. Ikke ila det forrige svangerskapet heller. Var bare veldig rart. Anonymkode: 1e072...2eb
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #10 Skrevet 12. februar 2020 Min slimpropp lignet ikke på dette i hele tatt. Mer som en glassmanet. Jeg synes det der ser ut som utflod. Anonymkode: 1e3d9...da6 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #11 Skrevet 12. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min slimpropp lignet ikke på dette i hele tatt. Mer som en glassmanet. Jeg synes det der ser ut som utflod. Anonymkode: 1e3d9...da6 Ja jeg syns og det lignet veldig og googlet først sopp. Men det stemte ikke helt det heller. Jordmor sa det ofte er vanskelig for de å si også om ser bilde fordi det kan variere så mye fra person til person. Anonymkode: 1e072...2eb
boooooo Skrevet 12. februar 2020 #12 Skrevet 12. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært gravid 4 ganger og aldri opplevd slik utflod.. Anonymkode: fc08a...0f2 Du!!! Jeg er ikke gravid. Er 22 år, og har sånn tykk utflod som deg. Bare det ikke kommer ut, men er på innsiden. :(((((
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå