Gå til innhold

hva er feil med bilen nå dÀ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjesther

bilen min har alltid lekket litt bremseveske, men lampa har lyst så jeg har alltid fylt på hver gang..

i går parkerte jegved en bensinstasjon i ti min i en nedoverbakke, da jeg kom ut å sku starte den igjen så bare hompa den litt og ville ikke starte.. det endte med å trille ned bakken men det hjalp ikke, kom på rett plan og bilen bare småhumpa og ville ikke starte og det var umulig å gi gass... prøvde med startkabler men det virker heller ikke.. satt på nødlysa og plutselig virket ikke dem lenger heller. og alt var helt dødt! fylte på bensin, sjekket sikringene og helte på olje! alt var da tilsynelatende slik det skulle være... kan det være at jeg har helt på for mye kondensfjerner er det en grunn? jeg har ingen bil nå:(og ikke penger til reperasjon enda:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er kondensfjerneren som gjør at bilen din ikke vil gå mer. Jeg hadde et lignende problem med min bil, og da var det dynamoen som var ødelagt. Ikke spør meg om hva det er, jeg vet bare at det har med strømmen til bilen å gjøre :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...