Isbiten Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 Jeg er snart ferdig utdannet allmennlærer. Allerede nå er jeg sikker på at jeg vil bruke læreryrket som et springbrett til noe annet. Er det noen som har erfaringer rundt dette? Hvilke yrker åpner for en slik utdanning, og da mener jeg utenom skoleverket. (Evt administrative stillinger i skoleverket.) Jeg elsker barn, ikke misforstå, men ser også for meg noe helt annet etterhvert.
Gjest qwe Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Min kjære mor har bladet "utdanning" - er det fagforeningsblad? Bakerst står det masse stillingsutlysninger over hele landet. Og de ser ikke bare etter folk som kan undervise. Kanskje du kan få noen ideer derfra? Lykke til.
Isbiten Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2005 Min kjære mor har bladet "utdanning" - er det fagforeningsblad? Ja, det er bladet for medlemmer av Utdanningsforbundet. Har det forsåvidt selv, men har vært lite flink til å lese stillingsannonsene der. Takk for tipset!
Gjest LoisLane Skrevet 8. juni 2005 #4 Skrevet 8. juni 2005 Dersom du sikter deg inn på en skolelederstilling, bør du kunne lykkes i det. Ta gjerne kompetansegivende utdanning i administrasjon e.l. Mitt inntrykk er at det ikke er altfor mange søkere til rektor- og inspektørjobber.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå