Gå til innhold

hva er det med politiet?

Anbefalte innlegg

Gjest politiet!
Skrevet

i går natt kjørte jeg hjem fra jobb, ganske sent på natten, og plutselig kjører det en politibil bak meg, jeg kjører helt greit og hadde gjort det hele veien også... de kjører så hele veien etter meg hjem og helt til parkeringsplassen min... da jeg går ut av bilen sveiver han ned vinduet og sier "ikke noe problem dette, skal bare sjekke hvem sjåføren av bilen er, god natt"...

hæ????? hvorfor?????

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Du skulle ha merket deg registreringsnr og tidspunkt. Jeg er ikke jurist, men syntes det virker litt suspekt. Synes dette er på grensa til trakassering.

Gjest TomKrus
Skrevet

Han skulle sikkert bare sjekke om det var Lilleulv.

Gjest Kari N
Skrevet

eh... *kremt* det er jo rett og slett ikke verre enn at de sikkert var ute etter en viss person. Personen ble sist (les: akkurat) sett i en bil lik din (les: vage beskrivelser). De følger heller en bil til den stopper, enn å oppta biljakt, som er mer farlig. Viser det seg at det ikke var den aktuelle personen, så er den bilen utelukket i søket.

Om dere ikke har fått dere med det enda, så er dette faktisk en del av arbeidet til politiet.

*Å nei! Han telte meg!* :roll::ler:

Skrevet

Det var rart...hvilke bil har du? Kanskje noen som har samme bil som deg bruker å kjøre litt suspekt...eller kanskje du har en "bølle-bil" :) Politiet har en tendens til å henge seg opp i folk som har sportsbiler... de ligger stadig bak oss og følger etter oss. Men så lenge vi kjører fint har de ikke noe å si...virker nesten som om de er ute etter å "ta" folk som har biler som kan kjøre kjempefort :)

Skrevet

Trur det må ha vært noe med bilen din, ja...

Skrevet
Han skulle sikkert bare skjekke om det var Lilleulv.
:hoho:
Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Men så lenge vi kjører fint har de ikke noe å si...virker nesten som om de er ute etter å "ta" folk som har biler som kan kjøre kjempefort :)

Hmm, da er det jo smart å kjøre rett bak de. For det er med politibiler rett etter seg, man kjører fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...