AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #1 Skrevet 11. februar 2020 æsj jeg er forelsket i behandleren min. skikkelig irriterende og er dritnervøs for at han skal merke det. går pga smerter i anspente muskler😏haha. han er bare så herlig! har lyst å dra han ned på benken å kysse han. bør jeg finne en annen? han er den beste jeg noensinne har gått til...😌 Anonymkode: ad889...7cf
Castor Troy Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: æsj jeg er forelsket i behandleren min. skikkelig irriterende og er dritnervøs for at han skal merke det. går pga smerter i anspente muskler😏haha. han er bare så herlig! har lyst å dra han ned på benken å kysse han. bør jeg finne en annen? han er den beste jeg noensinne har gått til...😌 Anonymkode: ad889...7cf Går du til han pga et reelt problem eller er du der bare fordi du liker han 😂
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, Castor Troy skrev: Går du til han pga et reelt problem eller er du der bare fordi du liker han 😂 haha har slitt med kroppen i ca 15 år så det er dessverre reelt😁 Anonymkode: ad889...7cf
Castor Troy Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: haha har slitt med kroppen i ca 15 år så det er dessverre reelt😁 Anonymkode: ad889...7cf Det var leit, men høres ut som du er i gode hende😀 hadde du fortalt han om plagene ble borte eller insistert på mer behandling 😂 Hvis han liker deg også er det perfekt. Hvis han ikke gjør det, blir det kleint å gå der fremover. Man vil jo ikke miste crushet sitt eller massøren 🥴
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 første gang det har vært noe «positivt» ang plagene☺️å få treffe han. men nei han har ikke vist noe interesse, så det er dumt å gjøre noe fremstøt der. kan risikerer han er fullbooket hver gang jeg vil sette opp avtale-for å unngå meg🤨bare så jævlig irriterende! uff faen Anonymkode: ad889...7cf 1
Castor Troy Skrevet 11. februar 2020 #6 Skrevet 11. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: første gang det har vært noe «positivt» ang plagene☺️å få treffe han. men nei han har ikke vist noe interesse, så det er dumt å gjøre noe fremstøt der. kan risikerer han er fullbooket hver gang jeg vil sette opp avtale-for å unngå meg🤨bare så jævlig irriterende! uff faen Anonymkode: ad889...7cf Han vil nok neppe gjøre fremstøt uansett hva han føler. Han er vel redd for å virke uprofesjonell og risikere anmeldelse fra deg 😂Kan jo risikere jobben av slikt. Det er nok opp til deg isåfall om du ønsker noe mer
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #7 Skrevet 11. februar 2020 2 minutter siden, Castor Troy skrev: Han vil nok neppe gjøre fremstøt uansett hva han føler. Han er vel redd for å virke uprofesjonell og risikere anmeldelse fra deg 😂Kan jo risikere jobben av slikt. Det er nok opp til deg isåfall om du ønsker noe mer siden det er krise å måtte bytte behandler er det ikke noe poeng i. blir verre å finne en så bra fysio enn en kjæreste/elsker😫bare så slitsomt å ikke klare å slappe godt nok av. er knallrød i trynet og stammer som en tulling. han anbefaler nok psykolog snart🤭 Anonymkode: ad889...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #8 Skrevet 11. februar 2020 Han kan ikke flørte med deg eller innlede ett forhold med deg. Det er superstrengt regelverk. Vet du om han er singel? I såfall går det jo ant å spørre han om en date eller noe slikt, men da mister du han som fysioterapeut Anonymkode: 94087...7ea
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #9 Skrevet 11. februar 2020 Forøvrig ikke uvanlig at man kan bli forelsket i behandleren sin, de viser omtanke, og spesielt fysioterapeuter som «tar» mye på pasientene sine Anonymkode: 94087...7ea 2
Castor Troy Skrevet 11. februar 2020 #10 Skrevet 11. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: siden det er krise å måtte bytte behandler er det ikke noe poeng i. blir verre å finne en så bra fysio enn en kjæreste/elsker😫bare så slitsomt å ikke klare å slappe godt nok av. er knallrød i trynet og stammer som en tulling. han anbefaler nok psykolog snart🤭 Anonymkode: ad889...7cf LOL, jeg har slitt med ryggen i det siste og har hatt noen ulike behandlere. Som hetero mann gir det meg ikke stort å få disse behandlingene, men jeg kan tenke meg det er ganske erotisk og intimt hvis man er betatt av behandleren 😂
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #11 Skrevet 11. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han kan ikke flørte med deg eller innlede ett forhold med deg. Det er superstrengt regelverk. Vet du om han er singel? I såfall går det jo ant å spørre han om en date eller noe slikt, men da mister du han som fysioterapeut Anonymkode: 94087...7ea ja han er singel. men er ikke aktuelt, bare sliter meg å oppføre meg normalt der. og så er det så plagsomt å tenke så mye på han😏 Anonymkode: ad889...7cf
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #12 Skrevet 11. februar 2020 2 minutter siden, Castor Troy skrev: LOL, jeg har slitt med ryggen i det siste og har hatt noen ulike behandlere. Som hetero mann gir det meg ikke stort å få disse behandlingene, men jeg kan tenke meg det er ganske erotisk og intimt hvis man er betatt av behandleren 😂 ja det blir litt intimt inni mellom😬 for meg! haha Anonymkode: ad889...7cf 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #13 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ja han er singel. men er ikke aktuelt, bare sliter meg å oppføre meg normalt der. og så er det så plagsomt å tenke så mye på han😏 Anonymkode: ad889...7cf Du får bare nyte det så godt du kan da at du blir rød og stammer kan det være mange årsaker til, tror neppe han tenker «hun blir det for hun er forelsket i meg» a da er han i så fall ganske innbilsk hehe. Anonymkode: 94087...7ea
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #14 Skrevet 11. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du får bare nyte det så godt du kan da at du blir rød og stammer kan det være mange årsaker til, tror neppe han tenker «hun blir det for hun er forelsket i meg» a da er han i så fall ganske innbilsk hehe. Anonymkode: 94087...7ea håper du har rett😬 Anonymkode: ad889...7cf
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #15 Skrevet 11. februar 2020 Vel... Du skal være glad du ikke er mann og blir behandlet av en kvinne du liker 😨 Det er dessverre vanskelig for oss menn å skjule våre tanker når vi liker noen på den måte. JAAA, sånn er det å være mann 🍆 Anonymkode: ba077...b2b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #16 Skrevet 11. februar 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel... Du skal være glad du ikke er mann og blir behandlet av en kvinne du liker 😨 Det er dessverre vanskelig for oss menn å skjule våre tanker når vi liker noen på den måte. JAAA, sånn er det å være mann 🍆 Anonymkode: ba077...b2b haha, for en sjelden gang er jeg glad jeg er kvinne ja Anonymkode: ad889...7cf
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #17 Skrevet 11. februar 2020 8 timer siden, Castor Troy skrev: Går du til han pga et reelt problem eller er du der bare fordi du liker han 😂 Spot on! Anonymkode: 52b9d...116
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #18 Skrevet 11. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spot on! Anonymkode: 52b9d...116 omg ts her. har ikke gått til fysio i 15 år fordi jeg har vært betatt av de ulike behandlerene😂er ikke lespisk heller. har hatt flere operasjoner; kanskje var jeg betatt av lege i den forbindelse🤔 Anonymkode: ad889...7cf
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #19 Skrevet 11. februar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: omg ts her. har ikke gått til fysio i 15 år fordi jeg har vært betatt av de ulike behandlerene😂er ikke lespisk heller. har hatt flere operasjoner; kanskje var jeg betatt av lege i den forbindelse🤔 Anonymkode: ad889...7cf Jo, du har fått en liten hang up!😉 Anonymkode: 52b9d...116
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #20 Skrevet 12. februar 2020 Går til en kjekkas selv. Blir rød når han tar på meg Anonymkode: cfb0c...6b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå