AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Jeg har stått på venteliste i over 2 år hos en oppdretter, og har nå fått tilbud om valp. Jeg tar meg permisjon fra jobb for å være hjemme med den, men er nødt til å dra på et kurs. Da vil jeg bli borte i to dager (en natt). Oppdretter er en flyreise unna, og kan derfor ikke passe valpen for et døgn. Er det krise å la foreldrene mine passe den? De vil bli kjent på de tre ukene, før jeg drar. Vil så gjerne gi valpen det beste utgangspunktet, men synes det hadde vært veldig trist å takke nei til en valp jeg har ventet så lenge på. Hva tenker dere? Anonymkode: 5f71a...db4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Det går helt fint. Anonymkode: c0aee...544 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #4 Skrevet 10. februar 2020 Kan ikke se problemet med det så lenge den får mulighet til å bli kjent med dem først Anonymkode: 9e315...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 Ja det går helt fint, kjør på! Anonymkode: 107c4...cbb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå