Solisans Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Skal til new York om tre uker og må selvfølgelig shoppe litt på turen! Har tenkt meg innom target,primark(fant akkurat ut at det er primark der)+++ Noen som har tips til gode steder å shoppe? Som ikke er så dyre ☺️ Andre tips om new York tas også i mot med takk 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 Forever21 er vel i samme kategori som Primark. De har flere butikker i NY, bl.a. på Times Square. Om du ønsker merkevarer til reduserte priser er Nordstrom Rack verdt et besøk. De selger varer fra tidligere sesonger til redusert pris. https://www.nordstromrack.com Anonymkode: a7e27...f75
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 Om du trenger jeans anbefaler jeg deg å ta en tur innom Levis. Buksene er myyyye billigere enn i Norge. Anonymkode: ff460...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 Ikke billige steder, men jeg kunne ikke dratt til New York uten å gå innom Barney`s og Saks 😄 Anonymkode: 80f9c...9cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå