AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Hei! Jeg er straks 27 år og ny singel. Jeg har nettopp avsluttet et forhold som har vart i 8 år. Eksen min er verdens beste og jeg er livredd for å miste han helt. Jeg tok dette valget selv men er livredd for at jeg gjør en stor feil. Jeg har grublet på forholdet i nesten 2 år og føler at jeg ikke kan ha det slik lengre. Nå nærmer 30-årene seg med stormskritt og jeg er redd for å bli alene for alltid. Har ingen barn. vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men håper vel på motiverende ord og kanskje høre fra andre som er (har vært) i samme situasjon. Anonymkode: 65010...b81
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Jeg er 26 og singel, og det er mange av venninnene mine også. De er ressurssterke, vakre, smarte og morsomme mennesker. Jeg er ikke i tvil om at de vil finne noen, og det tror jeg du også vil. Anonymkode: 6ae3d...aee 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 Du var vært i forhold i hele ditt voksne liv, men nå frykter du at du skal være alene for alltid? Anonymkode: d651d...465 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #4 Skrevet 10. februar 2020 Herregud. Fikk frysninger. Identisk historie som eksen min hadde med meg. Selv alderen og lengden er lik! Hun gjorde det slutt enda hun sa hun elsket meg. Vi var gode venner etter, og det virker som om vi var det for hennes del. En slags trøst. Hun fant seg ny type tilslutt... det varte noen år før hun gjorde det slutt med han på samme grunnlag. Så nå sitter hun der. Alene og barnløs oppi 30årene, og har bedt meg ta tilbake henne. No deal! Ihvertfall ikke henne igjen. Jeg har det uansett best uten. Kan puste fritt og leve uten forpliktelser. Det var vår historie i samme situasjon. Det betyr ikke at du ender opp likens. Du må bare stå for avgjørelsen og glemme han. Gå videre å finne deg noe nytt og bedre, som du forventer du vil gjøre. Så håper jeg du ikke angrer deg med årene, slik som eksen min. Lykke til 🙂 Anonymkode: 27571...67c 1
Livetgenerelt Skrevet 10. februar 2020 #5 Skrevet 10. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du var vært i forhold i hele ditt voksne liv, men nå frykter du at du skal være alene for alltid? Anonymkode: d651d...465 Ja, det er vel en tanke som alle er gjennom i løpet av livet vil jeg tro. Og ja jeg har vært i et forhold hele mitt voksne liv, det stresser meg også litt, siden jeg ikke vet om noe annet. Kanskje har jeg godt av å prøve meg litt alene.
Livetgenerelt Skrevet 10. februar 2020 #6 Skrevet 10. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 26 og singel, og det er mange av venninnene mine også. De er ressurssterke, vakre, smarte og morsomme mennesker. Jeg er ikke i tvil om at de vil finne noen, og det tror jeg du også vil. Anonymkode: 6ae3d...aee 🥰🥰🥰
Livetgenerelt Skrevet 10. februar 2020 #7 Skrevet 10. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Fikk frysninger. Identisk historie som eksen min hadde med meg. Selv alderen og lengden er lik! Hun gjorde det slutt enda hun sa hun elsket meg. Vi var gode venner etter, og det virker som om vi var det for hennes del. En slags trøst. Hun fant seg ny type tilslutt... det varte noen år før hun gjorde det slutt med han på samme grunnlag. Så nå sitter hun der. Alene og barnløs oppi 30årene, og har bedt meg ta tilbake henne. No deal! Ihvertfall ikke henne igjen. Jeg har det uansett best uten. Kan puste fritt og leve uten forpliktelser. Det var vår historie i samme situasjon. Det betyr ikke at du ender opp likens. Du må bare stå for avgjørelsen og glemme han. Gå videre å finne deg noe nytt og bedre, som du forventer du vil gjøre. Så håper jeg du ikke angrer deg med årene, slik som eksen min. Lykke til 🙂 Anonymkode: 27571...67c Jeg tror ikke jeg finner noen bedre enn han. Handler ikke om det. Men akkurat nå føles dette riktig, kanskje vil jeg andre senere. Men man kan vel ikke bruke livet på å angre på noe som føltes riktig «der og da». 🙂
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #8 Skrevet 10. februar 2020 Herregud 27 år er ingen alder! Du kjente i to år at du ikke hadde det bra i forholdet så det er supert at du har slått opp, nå har du muligheten til å få en bedre fremtid Du har mange år igjen på å finne kjæreste og få barn Jeg var 34 når jeg møtte min kjære. Var såklart leit å slå opp med eksen og man er selvfølgelig utrolig nær hverandre og glad i hverandre etter 8 år men det betyr ikke at det er kjærlighet fordet, eller at det er verdt å bruke 50 år til av livet sitt på. Anonymkode: 8e971...975 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #9 Skrevet 10. februar 2020 33 minutter siden, Livetgenerelt skrev: Jeg tror ikke jeg finner noen bedre enn han. Handler ikke om det. Men akkurat nå føles dette riktig, kanskje vil jeg andre senere. Men man kan vel ikke bruke livet på å angre på noe som føltes riktig «der og da». 🙂 Det gjør du, det fins mange flotte menn der ute og du har jo ikke kommet nær andre menn på 8 år så derfor tror du at det ikke finnes noen bedre , men det gjør det Anonymkode: 8e971...975 3
OnFire Skrevet 10. februar 2020 #10 Skrevet 10. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du var vært i forhold i hele ditt voksne liv, men nå frykter du at du skal være alene for alltid? Anonymkode: d651d...465 Ja. Det er ingen logisk brist der.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #11 Skrevet 10. februar 2020 Du grublet i 2 år over forholdet - du tok definitivt det riktige valget. Anonymkode: 47d13...b12 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #12 Skrevet 10. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du grublet i 2 år over forholdet - du tok definitivt det riktige valget. Anonymkode: 47d13...b12 Ja definitivt! Verden er stor og du er enda ung ts! Gratulerer med friheten! 😀 Anonymkode: 8e971...975 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #13 Skrevet 10. februar 2020 Sitat Ble singel som 28 åring. Jeg er ganske pen, men var helt sikker på at jeg ikke kom til å finne en ny. At "ingen ville ha meg". Det tok ca. 2 måneder, vi er sammen på 6 året, og har 1 barn, og det er det beste som har skjedd meg. Anonymkode: fa168...e93 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #14 Skrevet 10. februar 2020 Ble singel som 22, 28 og 32. Nå skla jeg gifte meg og prøve å få barn🥰 Slapp av, nyt livet, ha det gøy og ikke stress, så skjer det når det skjer☺️ Anonymkode: fefd4...083 1
Bamseklemmer Skrevet 11. februar 2020 #15 Skrevet 11. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå nærmer 30-årene seg med stormskritt og jeg er redd for å bli alene for alltid. Har ingen barn. Hvis eksen din er verdens beste, hvordan skal du klare å finne noen som topper han? Jeg ville nok ha gitt han en sjanse og tenk litt på: "at du vet hva du har, men du vet ikke hva du får" Er du virkelig komfortabel med at han finner seg ei ny dame?
herzeleid Skrevet 11. februar 2020 #16 Skrevet 11. februar 2020 19 timer siden, Livetgenerelt skrev: Jeg tror ikke jeg finner noen bedre enn han. Handler ikke om det. Men akkurat nå føles dette riktig, kanskje vil jeg andre senere. Men man kan vel ikke bruke livet på å angre på noe som føltes riktig «der og da». 🙂 Mitt beste tips må være å identifisere hva som gjorde at det "føltes riktig der og da". Om du oppriktig mener at du aldri finner noen bedre enn ham, vil det jo være viktig å finne ut hvordan en skal klare å etablere et langt og lykkelig samliv med en som ikke er bedre enn ham.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå