Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest *Fiona*
Skrevet

Registrerer med en viss overraskelse at det fortsatt forskes på dette, det holder liksom ikke at folk har skjønt dette i tusener av år, skrevet sanger, dikt, bøker om det, levd det, dødd for det og pga det, i det hele tatt :ler:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105190

Dette må jo være fôr for

1. kvinner som vil si "min mann forstår meg ikke"

2. menn som vil si: Ja, der ser dere, så ikke mas!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så veldig overraskende, men forsterker vel egentlig bare vår viten om at det er stor forskjell på kjønnene, slik at vi i enda større grad kan prøve å forstå hverandre:

Når en mann ikke skjønner at hun er sur, kan hun i stedet for å bli enda surere, forklare at hun er sur, og hvorfor.

Når en kvinne spør ham hva som er galt, og han sier "ingenting", så må han forstå at han kan leses som en åpen bok (så det er bare å spytte ut ).

:sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Når jeg leser sånn tenker jeg: "Ja, jeg er mann, jeg er dum. La meg være i fred fra VG sitt kjas og mas."

Har det feminiserte samfunnet påvirket meg? :sjarmor:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Gud, endelig en mann ute av skapet :ler: Takk, Rattle!!

Jeg mener, bedrag og selvbedrag går jo bare SÅ langt og ikke lenger, ikke sant?

Kan vi ikke bare INNSE forskjellene og forholde oss til dem? Menn må godta at kvinner tar bedre avgjørelser basert på de opplysningene vi oppfatter, kvinner må slutte å tro menn oppfater noe som helst og begynne å skrive plakater med KRIGSTYPER hvis de vil få en mann klar over behovene sine.

Simple as that!

:sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Men are evil , they need healing.!!!. synd vi må ha de til å få barn og plages med de etterpå når de vil ha kontakt med barnet og det ikke finnes rettsystem for normale mennesker. Det er dyrt for alle andre enn sosialklientene, noe som resulterer i at du faktisk må forholde deg til den mannen mot ditt ønske hele livet... :wink::wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Dette var bare en spøk til de som ikke skjønte det. :ler:

Gjest *Fiona*
Skrevet
:ler: Ja, jeg er nesten litt overrasket over at du ikke har fått verbal skambank ;-)
Gjest moroklumpen
Skrevet
Dette var bare en spøk til de som ikke skjønte det. :ler:

Skuffet over at ingen lo ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...