AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Jeg har de siste årene slitt med talgkuler i underlivet, de er umulig å klemme ut, innimellom blir det betennelse i de og jeg klarer da å tømme de selv. Har vært hos legen med det men han visste ikke H a det var, så ut som om han aldri hadde sett et før å sa det kunne være betente hårsekker siden jeg barberer meg, men jeg har jo ikke hår på innsiden av kjønnsleppene så det nekter jeg å tro det er. Har de både på ytre og indre kjønnalepper og de kommer tilbake de samme stedene etter at de er tømt. Noen andre som har dette som har blitt kvitt det? Anonymkode: 4cf2f...e40
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Be om henvisning eller oppsøk gynekolog. Alltid greit å sjekke opp i sånt. Anonymkode: 11c87...486
Lillyann Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 (endret) Gynekolog kanskje? Endret 10. februar 2020 av Lillyann Skulle poste anonymt
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #4 Skrevet 10. februar 2020 Bartholinitt?! Det er en betennelse i kjertelåpninger ved skjedeåpningen. Kan kjennes som små kuler når de er betente. Men om du har vært hos gynekolog så hadde vel kanskje vedkommende sett om det var det... Anonymkode: 8790b...525
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #5 Skrevet 10. februar 2020 HS? https://www.hudportalen.no/hidradenitis-suppurativa-hs/hva-er-hidradenitis-suppurativa-hs Anonymkode: 48560...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #6 Skrevet 10. februar 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har de siste årene slitt med talgkuler i underlivet, de er umulig å klemme ut, innimellom blir det betennelse i de og jeg klarer da å tømme de selv. Har vært hos legen med det men han visste ikke H a det var, så ut som om han aldri hadde sett et før å sa det kunne være betente hårsekker siden jeg barberer meg, men jeg har jo ikke hår på innsiden av kjønnsleppene så det nekter jeg å tro det er. Har de både på ytre og indre kjønnalepper og de kommer tilbake de samme stedene etter at de er tømt. Noen andre som har dette som har blitt kvitt det? Anonymkode: 4cf2f...e40 Det er helt vanlig og ufarlig. "[The vaginal area] has sweat glands and hair follicles that are prone to buildup, just like any other of the body." Tips: Vask rent, tørk, hold en varm klut på kulen og hold området tørt de neste dagene. Den vil roe seg ned. Mer her: https://www.teenvogue.com/story/how-to-treat-vaginal-pimples-and-acne Anonymkode: ac7ba...9e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå