Gå til innhold

Kuler i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de siste årene slitt med talgkuler i underlivet, de er umulig å klemme ut, innimellom blir det betennelse i de og jeg klarer da å tømme de selv. Har vært hos legen med det men han visste ikke H a det var, så ut som om han aldri hadde sett et før å sa det kunne være betente hårsekker siden jeg barberer meg, men jeg har jo ikke hår på innsiden av kjønnsleppene så det nekter jeg å tro det er. Har de både på ytre og indre kjønnalepper og de kommer tilbake de samme stedene etter at de er tømt. Noen andre som har dette som har blitt kvitt det? 

Anonymkode: 4cf2f...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om henvisning eller oppsøk gynekolog. Alltid greit å sjekke opp i sånt. 

Anonymkode: 11c87...486

Skrevet (endret)

Gynekolog kanskje? 

Endret av Lillyann
Skulle poste anonymt
Skrevet

Bartholinitt?!  Det er en betennelse i kjertelåpninger ved skjedeåpningen. Kan kjennes som små kuler når de er betente. Men om du har vært hos gynekolog så hadde vel kanskje vedkommende sett om det var det...

Anonymkode: 8790b...525

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har de siste årene slitt med talgkuler i underlivet, de er umulig å klemme ut, innimellom blir det betennelse i de og jeg klarer da å tømme de selv. Har vært hos legen med det men han visste ikke H a det var, så ut som om han aldri hadde sett et før å sa det kunne være betente hårsekker siden jeg barberer meg, men jeg har jo ikke hår på innsiden av kjønnsleppene så det nekter jeg å tro det er. Har de både på ytre og indre kjønnalepper og de kommer tilbake de samme stedene etter at de er tømt. Noen andre som har dette som har blitt kvitt det? 

Anonymkode: 4cf2f...e40

Det er helt vanlig og ufarlig. 

"[The vaginal area] has sweat glands and hair follicles that are prone to buildup, just like any other of the body."

Tips: Vask rent, tørk, hold en varm klut på kulen og hold området tørt de neste dagene. Den vil roe seg ned.

Mer her: https://www.teenvogue.com/story/how-to-treat-vaginal-pimples-and-acne

Anonymkode: ac7ba...9e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...